Oikeasti pelottavia kauhuleffoja?
Ilmiantakaa. Hereditary oli ihan ok mut aika samaa säikyttelyähän noi on.
Kommentit (79)
Salkkareiden Nightmare – Painajainen Merellä on Ihan sairaan pelottava.
Se. Uusi versio. En pystynyt katsomaan loppuun asti, liian pelottava.
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin nukahin kesken leffan. Puoliso ei oikeen tykänny
Jaa-a, eipä ne enää kyllä mikään oikeastaan pelota. Tullut immuuniksi niille. Joskus kyllä säikyn kun joku kohtaus tulee niin yllättäen puun takaa. Ärsyttää toisinaan tuollaiset sydäriyllärit.
Vierailija kirjoitti:
Tämä! En mene enää koskaan risteilylle.😂
Vierailija kirjoitti:
näyttelijäsuorituksetkin ovat pelottavan huonoja.
Enpä ole juurikaan säikkynyt kauhuleffoja, mutta sit semmoinen hölmö leffa kuin Sinister ja sen kummituksen naama alkoi pelottaa :D Olin ajatellut, että katsotaan miehen kanssa joku kiva kauhuleffa poppareita syöden, niin yöllä mua pelotti niin paljon, etten saanut nukuttua. Pidin silmiäni auki ja odotin vain, että ne kasvot ilmestyvät näkökenttääni.
Kyllä The Ring on kaikista pelottavin.
Myös japanilainen Ringu 0, joka kertoo Sadakon ja perheensä tarinan, on hyvä ja pelottava. Sitä ennen kannattaa katsoa japanilainen Ringu (1998), johon tuo amerikkalainen The Ring perustuu. Tarinat eivät ole ihan samanlaiset.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Ju-On. Tämän jälkeen Ring/Ringu tuntuu muumilaakson tarinoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin nukahin kesken leffan. Puoliso ei oikeen tykänny
Oli kyl tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Ju-On. Tämän jälkeen Ring/Ringu tuntuu muumilaakson tarinoilta.
Kerro lisää.
Midsommar on kiva muttei pelottava.
Wold Creek oli hyytävän psyko. Ei mitään yliluonnollista, kauhun loi läpeensä paha ihminen. Ihminen on ihmiselle susi on minusta pahinta mitä olla voi.
Minulla ainakin toimi Paranormal Activity (se ensimmäinen) oikein hyvin kun illalla hiljaisessa ja pimeässä asunnossani sen katselin. Ei meinannut uni tulla sen jälkeen.. :)
Yksi ainoista leffoista, joista olen menettänyt yöuneni, on 1408. Kummituksia joo, mutta kikkaillaan myös psykologialla. Pelottava.