Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka eivät liikutu häissä juuri lainkaan?

Vierailija
05.08.2019 |

3 häät tänä kesänä käyty, vieraana. En itkenyt, en liikuttunut. Yhdet sellaiset, joihin en olisi edes halunnut mennä. Mutta kun kutsuttiin..
En tiedä miksi. Muita?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en liikutu edes hautajaisissa, häät ei voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
2/9 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi? Jotkut vain haluaa maksaa erosta. En minä muillekaan ihmisten huonoille ja aikaa vieville sijoituksille itke.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Ristiäiset ja ripiltä pääsykin liikuttaa enemmän. Rippilapsi on astumassa aikuusuuteen, sen on lähimmäiselle iso asia. Häät sen sijaan ei muuta pariskunnan välillä yhtään mitään..

Vierailija
4/9 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En liikuttunut edes omissa häissäni.

Vierailija
5/9 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en liikutu edes hautajaisissa, häät ei voisi vähempää kiinnostaa.

Sama. 

Vierailija
6/9 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu missään häät. Liikutun korkeintaan siitä että saa viinaa ja syömistä. Hautajaisetkaan ei liikuta, kun ruumis ei ole kuin kuori joka laitetaan maan alle. Henki on muualla. Jonkinlainen surutyö on tehty jo aikaisemmin, mutta sekin on enempi sitä että muistelee ilolla yhteisiä hetkiä ja ajattelee että hengen tasolla ei ikinä edes erota

Vierailija
7/9 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh. Miksi pitäisi liikuttua? En minäkään ole koskaan liikuttunut, enkä pidä itseäni tämän suhteen mitenkään erikoisena. Suurin osa muistakaan vieraista ei ole liikuttunut häissä, joihin olen osallistunut.

Vierailija
8/9 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuttuisin ainoastaan siitä, miten hölmöä on kahlita kaksi ihmistä jollain paperinpalalla jonka nimi on avioliitto.

Vierailija
9/9 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on vaikea samaistua ihmisiin jotka liikuttuvat. 2 ihmistä tekee juridisen sopparin siitä, mitä fyffelle tapahtuu kun toinen kupsahtaa. Ei kyllä liikuta tipan vertaa. Ja eroavat kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän