Pakolla kylään tunkeva miehen sisko
Ei olla erityisen hyvissä tai huonoissa väleissä mutta hän ilmoitti tulevansa nyt katsomaan vauvaa ja sanoi yöpyvänsä puoli viikkoa "auttelemassa". Me ei todellakaan jakseta nyt majoittaa ketään saati häntä mutta ei-vastaus ei kelpaa vaan sanoi että tottakai hän yöpyy meillä ja lopetti puhelun. Tää sisko saa aina slaagin jos kaikki ei mene kuten hän haluaa tai jos ei vaikka kylässä haluta kahvia. Hän ei ole edes mikään lapsirakas ja tiedän että hän menee Flow -festareille ja lähinnä haluaa yöpyä meillä. Mies sanoi että ei sit avata hänelle ollenkaan ovea kun tulee. Tästä taas tulis saarna appivanhemmilta mut ei kait kulaan voi vaan tulla vaikka kielletään? Ei voi mitään jossei näe vauvaa jos tähtää ilmaiseen yöpaikkaan.
Kommentit (17)
Laitatte selkeän viestin hänelle, jossa kerrotte ettei kyläily nyt ole mahdollista. Siis ilmoitatte sen selkeästi etukäteen. Ja ette tarvittaessa avaa ovea, jos sisko on erityisen röyhkeä tapaus.
No eikö tosiaan voi olla ystävällinen miehen siskolle. Joko te olette vaikeita tai sisko tai molemmat.
Minä varmaan olisin niin mäntti, että häipyisin kotoa. Siellähän rimputtelisi. Meillä myös sekä appivanhemmat ja kälyt kuvittelevat voivansa asua meillä aina.
Röyhkeille pitää vastata röyhkeästi. Ei kannata sanoa tasoitellen, että nyt ei jakseta, vaan suomeksi, että et voi tulla. Me ei oteta yövieraita. Pitää kieltäytyä selvästi.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen vauva?
Kuukauden. Eli aikaa nähdä täti kyllä riittää. Me siis sanottiin jo ettei yöksi mutta käydä saa päivällä katsomassa mutta sisko ei välitä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä varmaan olisin niin mäntti, että häipyisin kotoa. Siellähän rimputtelisi. Meillä myös sekä appivanhemmat ja kälyt kuvittelevat voivansa asua meillä aina.
Voitaisiin häipyä mekin! Nyt vaan vauva on niin pieni. Ap
Uskomatonta millaisia vässyköitä aikuiset ihmiset ovat. No peilistä löytyy syypää.
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta millaisia vässyköitä aikuiset ihmiset ovat. No peilistä löytyy syypää.
Et taida tuntea yhtään hävytöntä ja rajatonta. Meillä appivanhemmat on oven takana 5.30 sunnuntaiaamuna. Tunkivat jopa hääpäivänämme meille ilmoittamatta! Vaikka erikseen oli opastettu heidät maksamaamme hotelliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida tuntea yhtään hävytöntä ja rajatonta. Meillä appivanhemmat on oven takana 5.30 sunnuntaiaamuna. Tunkivat jopa hääpäivänämme meille ilmoittamatta! Vaikka erikseen oli opastettu heidät maksamaamme hotelliin.
Minun veli oli saman tyyppinen kuin ap:n sisko. Parin tempauksen jälkeen tuli mitta täyteen ja totesin kylmästi "ei" hänen yllätysvierailuille yms. tempuille. Oli toki vihainen, mutta joku raja on saatava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun veli oli saman tyyppinen kuin ap:n sisko. Parin tempauksen jälkeen tuli mitta täyteen ja totesin kylmästi "ei" hänen yllätysvierailuille yms. tempuille. Oli toki vihainen, mutta joku raja on saatava.
Miten veljesi reagoi? Me ei sit avata ovea ja valmistaudutaan myrskyyn. Ap
Minulla kanssa tällaisia tuttuja. Näitä on kuulkaa paljon, joille pitää laittaa ilman selkokielellä rajat, kun eivät muuten ymmärrä. Rajoja koitellaan säännöllisin väliajoin. Todella hankalaa tulla toimeen..
Eikö tosiaan tällä palstalla ole mitään muuta kun vatvoa näitä samoja typeriä provoja?
Vierailija kirjoitti:
Eikö tosiaan tällä palstalla ole mitään muuta kun vatvoa näitä samoja typeriä provoja?
Tämä ei ole provo. Ei tarvi kommentoida jos et halua auttaa. Ap
Itse en ole avannut näille aina ovea, jos ei ole huvittanut. Vaikka olen ollut kotonakin. Kännykällä voi nimittäin varmistaa sopiiko kyläily ennen kuin tulee rimputtelemaan. Jos haluaa ängetä ilman etukäteen ilmoittamista toiselle kylään, saa minusta elää sen riskin kanssa että tulee turha käynti ovella.
Minkä ikäinen vauva?