Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli alussa kiltti ja osoitti pitävänsä, mutta nyt

Vierailija
04.08.2019 |

Yhtäkkiä ottanut etäisyyttä, on tosi äkäinen ja kylmä. Alussa tuli myös kehuja, joita nyt ei enää tule. En ymmärrä, koska en ole tehnyt tai sanonut mitään mikä tuon olisi aiheuttanut.

Miten joku voi muuttua yhtäkkiä ihan täysin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti on alussa hyvin hurmaava, kunnes saanut toisen valtaansa alkaa hallinta ja alistaminen.

Vierailija
2/6 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti on aluksi hurmaava kunnes saanut toisen hallintaansa alkaa alistus ja hämärtäminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko siis seurustelua aloitteleva pari, tai vasta deittaileva? Ehkä hän löysi jonkun kiinnostavamman, mutta osaa asiallisesti lopettaa sinun kanssasi. 

Vierailija
4/6 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas nähdään, että naisen ei ole (palstaulisijoiden väitteistä poiketen) mitään järkeä ottaa kilttiä miestä.

Vierailija
5/6 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka nopeasti tuo muutos on siis tapahtunut? Kyllä omakin mieheni alussa esitti. Sitten paljastui aika hermoheikko ihminen. Näköjään kuitenkin tarvittaessa/halutessaan osaa hallita hermonsa. Kun olin ”kiikissä”, näköjään ei enää tarvinnut. Mietin jossain vaiheessa eroakin.

Vierailija
6/6 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitti ja sanoi että on töissä kiirettä ja stressiä. Kaikki hyvin siis. Olen välillä vähän dramaattinen varsinkin jos olen ihastunut.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän