Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko olla töissä semmoisessa työpaikassa mikä sotii arvomaailmaasi vastaan?

Vierailija
03.08.2019 |

Minä olin nuorena töissä tupakkatehtaalla ja onneksi pääsin sieltä nopeasti muualle töihin.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Vastustan palkkatyötä, joten en voi käydä töissä.

Vierailija
2/15 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarpeeksi paljon maksetaan:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten rankasti sotii. En voisi esim. olla palkkamurhaaja tai muu rikollinen. Sen sijaan laillisia tuotteita kuten tupakkaa tai alkoholia valmistavassa yrityksessä voisin ihan hyvin olla töissä. Samoin vaikka rahapelialan yrityksessä. 

Vierailija
4/15 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään arvoja ja voin tehdä mitä tahansa.

Vierailija
5/15 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuosia töissä työssä missä asiakkaita piti huijata. Onhan se aika rankkaa pidemmän päälle.

Vierailija
6/15 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pelaan paljon rahapelejä, mutta siinä tulee raja vastaan että semmoiseen yritykseen en menisi töihin. En mitenkään voisi houkutella ihmisiä rahapelejä pelaamaan. Myöskään pikavippifirmaan en menisi töihin.

Vierailija
7/15 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo sellaisessa, mutta vain itsekkäästi kovan palkan takia. Metsäteollisuudelle työskentelen ja äänestän vihreitä. 

Vierailija
8/15 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, mitä siitä maksetaan.

Vierailija
9/15 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon töissä pankissa ja onhan tämä.. noh.. rahan takia.

Vierailija
10/15 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vasta opiskelija. Opiskelen oikeustiedettä, ja oikeastaan perintätoimisto on ainoa, johon en haluaisi töihin arvojen tai etiikan vastaisuuden takia (toki niissäkin on kunniallisia firmoja, mutta liian monet toimivat vähintään harmaalla alueella). Sitten tietysti millä tahansa alalla voi olla yksittäisiä firmoja, jotka huijaavat verottajaa, asiakasta tai jotain kolmansia osapuolia; tällaisen palveluksessa en mielellään työskentelisi jos tietäisin epärehellisyydestä.

Vierailija
11/15 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun arvot on ostettavissa, jos hinta on korkea...

Vierailija
12/15 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Esim. aseteollisuus.

Vierailija
13/15 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nykyään duunissa joka on siinä ja rajoilla, muttta 1) saan tehdä mielenkiintoisia teknisiä juttuja jotka voisivat olla laittomiakin jos tekisin niitä pahantahtoisesti "kolmatta osapuolta vastaan", 2) maksetaan tosi hyvin (ns paras tulodesiili) ja silti vain rivi-inssin vastuut, julkisen sektorin ylilääkäreistäkin puolet (mediaani) jäävät tuloissa.

Typeryshän olisin jos olisin sanonut "ei kiitos" kun headhuntteri otti yhteyttä.

Vierailija
14/15 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tästä voi jotenkin päätellä, että jos joku on vaikka pikavippiyrityksessä töissä, niin ei ole kovin mukava ihminen kyseessä. 🤔

Vierailija
15/15 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen vanhusten hoitajana. Joka päivä joudun tekemään ammattietiikan vastaisia asioita. En pysty vaikuttamaan asioihin, työnantaja ei kuuntele meitä hoitajia. Jos valitat asioista, pomo kehoittaa lähtemään muualle töihin. Kuulemma työntekijöitä on jonossa. Tämä yksityisellä, voittoa tahkoavalla firmalla