Työpäivänne pituus?
Lasketaan työmatkat mukaan. Moneltako lähdette töihin ja moneltako olette kotona?
Kommentit (25)
1-12 tuntia. Työmatkoja ei ole, koska teen työt kotitoimistossa. Kääntäjä.
6-12 tuntia + max. 15 min suuntaansa matkoihin. 3-vuorotyö.
Työviikon pituus 38h45min. Työajat vaihtelee, matkaan menee 30min suuntaansa.
Lähtö 8,30 kotona 15.00. Palkka vajaa 4k.
Teen etätöitä kotoa, joten työmatkaan ei mene aikaa. Kotietätöissä meillä ei ole työaikaa, vaan määrätavoite. Pääseen tavoitteeseen lähes aina 5-6 tunnissa eli tuo on työpäiväni pituus. Jos tekisin työni toimistolla, työpäivän pituus olisi 7h 45min. Mielummin teen siis kotona, koska työpäivä on silloin huomattavaati lyhempi.
Vierailija kirjoitti:
Lähtö 3.45 paluu 13-14 välillä.
Kuulostaa aika raskaalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtö 3.45 paluu 13-14 välillä.
Kuulostaa aika raskaalta
No älä. Tässä tienaakin niin hyvin, 1400e käteen kuussa 😂😂😂😂 halputus 👍
Noin neljä tuntia. Työmatkoja ei ole, koska työskentelen näin kesäisin etänä mökiltä. Vaimoni tekee noin 10 tuntista päivää matkoineen.
Lähtö ovelta 0655, viimestään. Työpaikalla n. 0745-0750. Työaika alkaa 0800 ja loppuu 1600. Lähtö työpaikalta n.1605-1610. Kotona n.1720-1730
Lähden kotoa seitsemältä, olen takaisin viideltä. Tämän päälle tulee se aika, jonka aivot kelaavat työjuttuja vapaalla, palkatta tietty. Usein herään viikonloppuna ennen kuutta kun aivot ratkovat työpulmaa, sinänsä kivaa koska rakastan työtäni ja erityisesti sen haasteita, mutta toisaalta olisi kiva voida vetää raja työn ja vapaa- ajan väliin. Työläppärin jätän työpaikalle ettei tulisi kiusausta kurkistaa vapaa- ajalla.
Lähtö kotiovelta klo 6.40, kotona klo 18.05.
Noin 9,5 h. Matkat 30 min suunta, 30 min ruokkis ja 8 h töitä.
Lähtö 7:40, kotona about klo18 (vähän ruuhkista riippuen. Työmatka 45min - 1h15min/ suunta
7,5 - 14h, riippuu miten vmäinen tilanne on taas päällä. Aika harva työporukassa tekee yli 7,5h kun on perhe ja muita menoja sen kautta. Työkaveri oli vähän samanlaisessa tilanteessa kun itse. Ajo 1,5v sitten rekan keulaan. Sain hänenkin vastuualueet omille harteilleni. Toinen lähti suksimaan kun tympääntyi liian isoon työkuormaan. Sain tänkin kaverin hommat tehtäväksi. Katotaan kauan tätä jaksaa.
Palkkaneuvotteluissa on vaan ihan hemmetin hyvä kiristää aina köyttä, koska tietäävät että jos lähen litomaan, niin kusessa ovat. IT-hommissa siis olen.
Lähden klo 6:30-7:00 ja olen kotona 17:45-19:00. Työpäivä 8 tuntia + työmatkat vähän yli 3 t.
Kaikkea 5-19 tunnin väliltä. Yleisin on 12-15h.