Miksi leuaton piimänaama Ryan Gosling vetoaa naisiin?
Ei edes laatikkoleukaa, tuskin paljon muutakaan.
Kommentit (35)
Ryan ei vetoa muhun lainkaan. Eikä myöskään se toinen Ryan joka hyppii tiukassa lateksipuvussa.
Leuaton? Eiks tolla ole ihan hiton paljon leukaa suhteessa muuhun naamaan?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, naaman alaosa on suippo, ei lainkaan seksikästä laatikkomaisuutta. Leuka ehkä on mutta se ei ole miehekäs.
Toi on ollut kanssa mulle mysteeri siitä asti kun nousi pinnalle. Joo toki on "everyman", tavallisuuden huipentuma ja sellaisena viehättävä ja parisuhteeseen sopiva mutta silti.
En tunne kiihkoa nähdessäni hänet. Joten ehkäpä hänen viehätyksensä onkin luonteessa? Sitähän en tiedä kun en häntä tunne.
En kuumene Jason Momoastakaan.
Eihän kukaan pitänyt sitä seksikkäänä ennenkun siitä tuli kuuluisa. Oli tavismies jota laitettiin tavismiehen rooleihin.
Vierailija kirjoitti:
Eihän kukaan pitänyt sitä seksikkäänä ennenkun siitä tuli kuuluisa. Oli tavismies jota laitettiin tavismiehen rooleihin.
Tuli kuuluisaksi = ihmiset tietävät kuka hän on. Minua ainakin helpottaa kiinnostua jostain ihmisestä se että tiedän hänen olevan olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Ryan ei vetoa muhun lainkaan. Eikä myöskään se toinen Ryan joka hyppii tiukassa lateksipuvussa.
Ryan Reynolds? Voi luoja se on kuuma. Huh huh, en voi edes miettiä sitä nyt, mutta aivot puskee kuvaa sen vatsalihaksista ja hymystä hnnnngh.. Himoitseminen ja kiihottuminen nyt vaan on ihanaa ja kivaa puuhaa.
Vaikea selittää miksi joku mies saa koneen hyrräämään ja joku toinen ei.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä vieläkään suuri osa pidä seksikkäänä, osa taas pitää.
Mutta kuuluisuudenhan olisi pitänyt taata suosio kaikkien naisten keskuudessa? Mitä tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, naaman alaosa on suippo, ei lainkaan seksikästä laatikkomaisuutta. Leuka ehkä on mutta se ei ole miehekäs.
Leuka ehdottomasti on, ja liiankin iso, mutta leukaperiä ei sitten ilmeisesti.
Minä taas en pidä mistään jättileukaisista miehistä. Olisiko ihan niin, että ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä? Esim. monet pitävät George Clooneytä hyvinkin charmanttina. Minä en. Meitä on moneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryan Reynolds? Voi luoja se on kuuma. Huh huh, en voi edes miettiä sitä nyt, mutta aivot puskee kuvaa sen vatsalihaksista ja hymystä hnnnngh.. Himoitseminen ja kiihottuminen nyt vaan on ihanaa ja kivaa puuhaa.
Vaikea selittää miksi joku mies saa koneen hyrräämään ja joku toinen ei.
Niinpä. Itse en lämpene Ryan Reynoldsille lainkaan, on vaan jotenkin vastenmielinen. Mutta hänellekin löytyy ne omat faninsa. Mun unelmamies on Elijah Wood.
Metroseksuaalisella tavalla hyvännäköinen ja hänellä on sekä sympaattisia että siirappimaisen romanttisia roolihahmoja.
Taas tämä laatikkoleukahullu palstalla. Ap:llä on joku ihme pakkomielle laatikon muotoisesta leuasta.
Ks notebook. Se miten kohtelee rakkauden kohdettaan. Siitä ne huokailut.
Vierailija kirjoitti:
En tunne kiihkoa nähdessäni hänet. Joten ehkäpä hänen viehätyksensä onkin luonteessa? Sitähän en tiedä kun en häntä tunne.
En kuumene Jason Momoastakaan.
Kuka kuumenee Jason Momoasta?
Ei sillä se ulkonäkö kummoinen olekaan, mutta jotenkin se olemus, ääni ja jonkinsortin karisma... vetoaa meikäläiseen ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Ks notebook. Se miten kohtelee rakkauden kohdettaan. Siitä ne huokailut.
Eli kyse on ihastumisestä hänen roolihahmoihinsa?
Kaikki tuntemani naiset alkaa huokailemaan ekstaasissa kun tulee hänestä puhe jossain yhteydessä. Miksi? Itseeni ei ole koskaan vedonnut yhtään. Kuin lasi kädenlämpöistä piimää.