Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitko syödä kilon kasviksia kerralla?

Vierailija
03.08.2019 |

Kaverini piikitteli kun söin lounaaksi kaksi puolen kilon parsakaalia (keitettynä). Tulin sopivan täyteen eikä tehnyt edes tiukkaa ja hän sanoi ettei ikinä voisi syödä kerralla enempää kuin jonkin salaattipussin (mitä ne on 300g?). Itse syön usein aamupalaksi kokonaisen vesimelonin, välipalaksi rasiallisen rypäleitä tai vaikka 3 kurkkua tikkuina dipin kanssa. En ole kasvissyöjä vaan tykkään niistä! Onko tää liikaa? En minä joka ateriaksi niitä syö.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty, enkä edes halua täyttää vatsaani kasviksilla, koska sitten sinne ei mahdu enää energiapitoista ruokaa.

Vierailija
2/10 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en edes koko päivän aikana. Kasviksia mieluummin puoli kiloa. Mulla ainakin vatsa menee muuten kipeäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ranskanperunoita pystyn.

Vierailija
4/10 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa : ) mä syön myös kasviksia todella suuret määrät. Pystyn syömään kilon. Elimistö kiittää. Jatka samaan malliin. Kaverisi varmasti vain vitsaili, koska onhan tuo suuri määrä.

Vierailija
5/10 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn. En ole kasvissyöjä mutta syön hirveän määrän kasviksia päivässä.

Tosin viime aikoina olen huomannut että kaikki ei enää sula vatsassa vaan tulee ns. läpi. Mistähän voi johtua? 

Vierailija
6/10 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö kiinteää ruokaa edes puolta kiloa päivässä...

M 42

Vierailija
7/10 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyn. En ole kasvissyöjä mutta syön hirveän määrän kasviksia päivässä.

Tosin viime aikoina olen huomannut että kaikki ei enää sula vatsassa vaan tulee ns. läpi. Mistähän voi johtua? 

Liika on aina liikaa, ei se elimistö sentään kaikkea kestä. Ylenmääräistä kasviksien syöntiäkään.

Vierailija
8/10 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No FY Fan !

En TOD. pysty, mutta makkaraa ja muuta oikeaa ruokaa helpostikkin. Joutuu kyllä vähän vyötä hölläämään, mutta aivan tehtävissä.

Vierailija
9/10 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan vain venyttää mahalaukkua ja nälkä tulee taas pian entistä kovempana. Suolistokaasuista puhumattakaan.

Vierailija
10/10 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevi-osaston tuotteita joo, en ehkä pelkkiä kasviksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi