Haluaisin muuttaa asumaan tätini kanssa
Tädillä on leskeksi jäätyään isohko asunto yhdelle. Olen itse oikeastaan huonokuntoisempi kuin hän. Jos asuisimme yhdessä, molemmilla olisi turvallisempaa. En vain tiedä, kuinka möisin asian hänelle, vai pitäisikö vain muuttaa vähän vaivihkaa, kun käyn hänen luonaan. Jos vain jättäisin hiljalleen tavaroita ja alkaisin olla useamman yön kerrallaan. Miten toimisitte?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä joku korvaa satunnainen sana tädillä-ketju?
En tajua? Ei ole. Mielestäni tein aivan selkeän aloituksen. Eikö kellään ole mielipidettä kuinka toimisitte itse?
Ja tädillä on hyvä eläke ja sulla vaan työttömyyskorvaus...?
Lokkenlol
Kysy suoraan voitko muuttaa, varmasti hän sanoo voit, kun hän sentään tätisi.
Jos sanoo ei, niin kysy josko voisit muuttaa koeajaksi, että nähdään miten menee.
Ei epämääräisiä hivuttautumisia, vaan kysy häneltä suoraan, esitä perustelut: teistä olisi seuraa ja turvaa toisillenne, voisitte yhdessä maksaa asumiskulut / huolehtia kodista. Jos tätisi on hiljan leskeytynyt, hän saattaa kaivata seuraa ja pitää sitä hyvänä ideana. Tai sitten hän haluaa mieluummin asua yksin ja vastata kieltävästi. Sinun täytyy kunnioittaa hänen päätöstään.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Wtf, jättäisit vaan hiljalleen tavaroita?! Törkeä olet.
Lapseton täti, joka voisi sitten kivasti jättää sulle asunnon perinnöksi eikös juu ja kyllä sulla olisi enemmän tarvetta sen eläkkeellekin, mitä sitä vanha ihminen enää tarvii.
Olen aloittaja. En ole mikään hyväksikäyttäjä. Olen kyllä työtön, mutta en siksi ole hyväksikäyttämässä tätiäni. Hyötyisimme molemmat. Nyt välimatka hänen luokseen on kuitenkin lähes kymmenen kilometriä. Auttaminen puolin ja toisin olisi noin helpompaa. Tädillä on myös lapsi joka tosin asuu Helsingissä siis patin sadan kilometrin päässä. Mutta minä en siis olisi ensisijainen perijä. Kuitenkaan.
Ajaytelin vain tuota hiljalleen muuttoa kun jos tätini ei ehkä osaa tehdä noin isoa ratkaisua ja sitten huomaisi että meillä menee hyvin. Oman asuntoni irtisanoisin tietysti vasta kun kaikesta olisi sovittu.
Onko tämä joku korvaa satunnainen sana tädillä-ketju?