Jestas mikä krapula
Auttakaa... tuokaa pizza, aurajuustokeburulla ja vähintään kolme litraa jaffaa
Kommentit (13)
Mulla olis lämmintä kokkareista oksennusta ämpärissä.
Krapula tulee ainoastaan amatööreille. "RRYYSS" "RRÖYHH" "PRÖÖTT"
Vierailija kirjoitti:
ei ole ku jaksat palstailla
pakko palstailla sängystä puhelimella että tietää olevansa elossa
Mulla oli kerran sellanen krapula että pelkäsin, että kuolen. Sitten pelkäsi, etten kuolekaan. Eka ja vika kerta grappaa.
lämmitä eilinen maksamakkarakeitto mikrossa ensihätään
On lorkeintaan semipaha krapula, jos tekee ruokaa mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole oikea krapula. Oikea kunnon krapula on tila missä makaa vuoteessa sikiöasennossa ja jokainen liike koskee päähän aivan hemmetisti. Edes vesikään ei pysy sisällä vaan heti tulee oksennus kun juo vettä. Syömistä ei voi edes ajatella kun oksentaa.... Nukkuminen on mahdotonta uni ei tule kun sydän takoo vimmatusti kokoajan.
En käytä alkoholia joka on vahva aivoja liuottava myrkky. Mulla on sääntö jos siitä ei saa voimaa tai energiaa niin se ei kelpaa mun kroppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole oikea krapula. Oikea kunnon krapula on tila missä makaa vuoteessa sikiöasennossa ja jokainen liike koskee päähän aivan hemmetisti. Edes vesikään ei pysy sisällä vaan heti tulee oksennus kun juo vettä. Syömistä ei voi edes ajatella kun oksentaa.... Nukkuminen on mahdotonta uni ei tule kun sydän takoo vimmatusti kokoajan.
Itselleni taas tulee pääkipu ja oksentelu vaan lievemmissä krapuloissa.
Pahimmat krapulat on kyllä niitä missä makaa sängyllä liikahtamatta, silmät lautasina, sydän jyskyttää ja sätkii kuin olisi paniikkikohtaus tuloillaan ja sitä miettii että nytkö se kuolo korjaa. Kädet ei toimi kunnolla, eikä todellakaan voi nukkumista tai ruokaa miettiä ennen iltaa.
Vierailija kirjoitti:
En käytä alkoholia joka on vahva aivoja liuottava myrkky. Mulla on sääntö jos siitä ei saa voimaa tai energiaa niin se ei kelpaa mun kroppaan.
Miten hoidat nestetasapainon kun vesi ei täytä tuota kriteeriä ennenkuin olet sairaalan sängyssä nestehukan takia. Tosin sitten nesteytetään suoraan suoneen joten kai se menee niinkin.
Miten olis taskulämmintä koskenkorvaa ja pikkasen pilaantunutta rasvasilliä.