Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On järkyttävää tajuta joutuvansa vielä näin vanhoilla päivillään vartijoiden jatkuvan mielenkiinnon kohteeksi , tämä alkoi

Satuliina
03.08.2019 |

.. Kun ostin uuden takin ja kävin kampaajalla. Muuta syytä en keksi, ei voi olla sattumaa että äkkiä vartijat hönkii niskaan !

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin vartijat jostain syystä välillä seuraa kaupassa, enkä voi käsittää miksi, olen kauan miettinyt mikä siihen voi olla syynä, olen yli nelikymppinen työssäkäyvä rehellinen ihminen. Mielestäni tosi inhottavaa, en enää tykkää ostaa vaatteitakaan kaupasta sen takia vaan tilaan netistä suurimman osan.

Vierailija
2/13 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Aina kun menen kauppaan hupparissa, meikittä ja tukka rasvaisena. Ei mene kauan kun on kananmunat kainalossa kulkeva jyrä perässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vaan kuvittelette niin, että se liittyisi jotenkin teihin heti kun näette vartijan kierroksellaan. 

Vierailija
4/13 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo reippaasti keski-ikäinen, ihan siististi, joskin _vähän_ rokahtavasti pukeutunut nainen. Vieläkin olen etsivien mielestä SE rosvo. Joskus kiusaan niitä huvikseni, pälyilen ympärilleni ja  hypistelen tavaroita. Hauska seurata, miten ne tuskin pysyy housuissaan. Ovat omasta mielestään muka huomaamattomia  ;)

Vierailija
5/13 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa harrastaa myyjät liikkeissä, viimeksi kookengässä. Hyllyjen välissä kykkiessäni ja oikeaa kokoa etsiessäni myyjä kävi pariinkin otteeseen selän takana kyttäämässä, vahingossakaan ei kuitenkaan tarjonnut apua. Löysin kivat kengät, mutta jätin ostamatta koska ketutti se myyjän touhu.

Vierailija
6/13 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman huomannut ja tiettyjä kauppoja välttelen tämän vuoksi kokonaan. Parasta on se kun tulevat vielä siihen kassojen päätyyn tuijottamaan raivokkaasti. Joo, tekevät varmasti työtään mutta voisko sitä tehdä edes vähän huomaamattomammin? Niin ettei asiakkaat ahdistuisi.

Vierailija
7/13 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahtihame?

Vierailija
8/13 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on keltainen  hapsullinen mokkatakki ja musta villainen lierihattu, ne yhdessä ovat punainen vaate vartijoille eikä tiedä itkeekö vai nauraako kun työpäivän jälkeen raahustaa ruokaostoksilla ja   vartija ninjailee  perässä puoli kauppaa ! Oikeat myymälävarkaat saavat touhuta rauhassa, kun vartijan huomio on maitoa ostavassa perheenäidissä...

Vierailija
9/13 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa kaupoissa on kääntyvät ja zoomattavat domekamerat, joilla mahdollisia näpistelijöitä on helppo seurata ilman jalkautumista myymälän puolelle. Ikävä kyllä jotkut kauppiaat eivät panosta rahallisesti näihin, vaan haluavat vartijan vain fyysisesti liiketilaan. Näkyvääkin valvontaa on suoritettava, koska muuten se vartioinnin tilannut kauppa ei koe saavansa rahoilleen vastinetta.

Kaikkiin ihmisryhmiin kuuluvat saattavat näpistellä. Ei mitään henkilökohtaista siis.

Vierailija
10/13 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni aina psykiatrian poliklinikalla vartia katsoo pelokkaana ja avaa haparoiden papprikka sumutteen ihnan vyötäröltä valmiiksi. Olen ihan normaali 190cm 130kg mies. Ulkonäössä ei pitäisi olla mitään vikaan kun treenaan 5 kertaa viikossa.

Vierailija
11/13 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yleensä se on valitettavasti niin että ne jotka ei tee rikoksia on epäiltyjä ja ne jotka tekee ei sitten yhtään eli ne saa ihan rauhassa tehdä rikoksia ja usein oikein luvan kanssa koska ne ei näytä siltä koska vain sellaisia pidetään rikollisina jotka näyttää jotenkin epäilyttäviltä ja sitten jos näitä epäilyttävien näköisiä kohtaan tehdään rikoksia ja jos sanoo siitä poliiseille niin ei yhtään auta vaan menee siihen mukaan ja sitten poliisikin tekee rikoksia vakaviakin 

Vierailija
12/13 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Niinpä. Huppari, meikittömyys ja rasvainen tukka = epäilyttävä.

Vierailija
13/13 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, just tänään tyyppi seisoo kassan päädyssä kytäten ostoksiani(ja muidenkin, ilmeisesti), ja pakkaamaan halutessani seisoo melkein tukkien väyläni siihen pakkaamistasolle..Tilannetaju?! Eipä ollut edes mitään laukkua/reppua tällä kertaa mukana minne olevinaan pölliä jotain..Eipä tarvitse ihan heti tosiaan mennä tuohonkaan kauppaan kytättäväksi:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan