Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi on maailman masentavin maa!

Vierailija
03.08.2019 |

Missään maassa ei ole yhtä masentavaa kuin Suomessa. Sitäpaitsi olen käynyt 61 maassa ja asunut Neljässä. Ja olen 31.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä luulen, että sinulla on asenneongelma.

Vierailija
2/27 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole. Mikä sun ongelma on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti Itä-Saksa.

Vierailija
4/27 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis asunut Israelissa, Itävallassa, Tanskassa ja Vietnamissa

-ap

Vierailija
5/27 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nauratti kun joku eilen sporassa alkoi pilkata kaupungilla pyöriviä kiinalaisia turisteja: ”siinä ne pää pyörien tutustuu maailman onnellisimpaan maahan. V-tut ulkomaalaiset eivät tajua tulleensa maailman pahimpaan persesilmään” kiinako muka onnellisenpi kuin suomi 😂😂😂

Vierailija
6/27 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi päätit asua Suomessa? Meillähän on liikkumavapaus.

Vierailija
7/27 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei Vitsailin olen vain tyhmä 14 vuotias.

-ap

8/27 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan yksilöllistä, kuka minkäkinlaisesta kulttuurista ja luonnonympäristöstä tykkää. Minusta Suomi on ihan hyvä.

Vierailija
9/27 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun ongelma on tyypillinen suomalainen perusnegatiivinen asenne, ei osata arvostaa niitä hyviä asioita omassa maassaan.

Vierailija
10/27 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Suomi rankata vuosi toisensa jälkeen yhdeksi onnellisimmista maista? Vuonna 2019 oli ykkönen suuressa kansainvälisessä vertailussa.

Vierailija
11/27 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on onnellisuustilastojen kärkimaa. Kuuluu jatkuvasti top 10:iin, tänä vuonna numero yksi.

Vierailija
12/27 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisuusvertailu oli oikeasti tyytyväisyysvertailu. Onnellisuus ja tyytyväisyys on tietysti kaksi eri asiaa. Suomalaiset ovat tyytyväisiä ettei ole nälkää tai kulkutauteja. Suomalaiset ei nouse barrikaadeille mutta eivät ole onnellisia.

Vierailija
13/27 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on oikein hyvä maa. Mutta ei todellakaan mikään maailman paras tms. Onnellisuustutkimuksissa pärjätään oikein hyvin kun porukka elää luulossa, että muualla ei ole sosiaaliturvaa, ilmsista koulua, lapsilisiä yms.

Vierailija
14/27 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta suomalainen kulttuuri on perseestä. Se pyörii negatiivisuuden, nöyristelyn ja passiivis-aggressiivisuuden ympärillä. Yhteisölliyys on pyöreä nolla. Kaikki kritiikki teilataan koska voidaan aina sanoa että Suomi on maailman paras maa ja mitäs siinä valitat. Ulkomaille menijöille sanotaan että palaavat kuitenkin maitojunalla maailman parhaaseen maahan kun eivät pärjää muualla. Suomeen syntyminen on lottovoitto. Mistään ei saa valittaa koska kaikilla on mahdollisuus kaikkeen ja jos omat asiat on huonosti niin se on oma vika.

Vierailija
15/27 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on hyvä maa, mutta olemme pessimistisiä monessa asiassa. Seuraa uutisia, uhkakuvia luodaan jatkuvasti. Ihmiset stressaantuvat, kun toitotetaan jatkuvasti asioita, joille ei voi mitään.

Vierailija
16/27 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas luulen, että kaveri on oikeassa. 

Vierailija
17/27 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkisesti Itä-Saksa.

Niin. Myyty yrityksiä ja luonnonvaroja pilkkahintaan ulkomaiseen omistukseen, jolloin työt lähteneet pisavoittajilta halpaduunareille (raksoilla ei kuule suomea). Hinnat Euroopan eli maailman kärkeä asumisessa ja ruuassa. Palkat ostovoimaltaan Romanian tasoa. Syntyvyys 1800-luvun nälkävuosien tasolla. Ei koskaan päässyt jalkapallossa edes arvokisoihin. Kulttuuri vailla smalltalktaitoja. Ei edes kaivosveroa peri Suomi omien luonnonvarojen riistosta (Kongokin perii).

Mitä hyviä asioita sitten? Kaikista idiotismeista huolimatta, kiitos menneiden aikojen viisaiden miesten kuten Kekkonen, on Suomi vieläkin

Maailman onnellisin, innovatiivisin ja sisukkain kansa:)

Vierailija
18/27 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen mieli se on sellainen. Joku voi masentua vaikka auringonpaisteesta.

Vierailija
19/27 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ongelma on tollaset tyhjästä inisijät, jotka ovat ihan turhaa biomateriaalia.

Vierailija
20/27 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen mieli se on sellainen. Joku voi masentua vaikka auringonpaisteesta.

Mua masenti nuorempana kesällä, koska en sietänyt aurinkoa ja lämpöä. Koska oli huono kunto ja ylipainoa. Kaikkeen on syy. Suomalaisia masentaa kun syödään lisäaineilla kyllästettyä ruokaa, juodaan alkoholia ja täällä on talvisin niin pimeää.