Tuntematon mies tarrasi takapuoleeni
Tänään kaupassa aivan tuntematon mies alkoi kouria takamustani, kun raivostuin hänelle siitä, hän oli vain hämmentyneen näköinen ja naureskeli hermostuneesti selittäen erehtyneensä ihmisestä.
Kommentit (17)
Oli aika voimakas kouraisu, ei voinut jäädä huomaamatta .a.p
Vierailija kirjoitti:
Miten sitten tunsit miehen tarraavan takapuoleesi?
Onko sinulla sitten takapuolessa joku vika tuntohermoissa, jos et tunne kun joku iskee kätensä takapuoleesi kiinni?
Tarkoitin, että miten tuntemattoman miehen voi tuntea?
Kyllä noin voi käydä. Kylpylässäkin kerran olin vähältä puristaa pyllystä naista, joka näytti takaapäin vaimoltani. Samanlainen tukka, vartalonmuoto ja uimapuku. Puoli sekuntia ennen puristusta tajusin, että ei olekaan ehkä korrektia kosketella kyseistä naista...
Kävikö kuten elokuvissa vai saiko mies sormiesi jäljet vastalahjaksi poskeensa?
Missäpäin lappia, se on aika laaja alue.
Vierailija kirjoitti:
Minulle kerran joku tuntematon, viinalta haiseva vanha mies tuli puhumaan englanniksi ja yhtäkkiä pussasi poskelle. Hämmennyin niin paljon, etten osannut tehdä mitään. Valittelin kiirettä ja lähdin pois. Hän ei vaikuttanut miltään maa han muut ta jal ta vaan hän oli kuin jostain etelän lomakohteen rannalta tai basaarista. Oli erikoinen tilanne.
Tapasit humalaisen valkoihoisen ulkomaalaisen Suomessa. Joo tosi erikoinen tilanne. Maahanmuuttopolitiikkaa on tarkistettava ettei tämä toistu.
Olisit vetänyt avokämmenellä poskelle niin paljon kuin irtoaa.
"Sori, luulin että olet henkilökuntaa"
Mua ei oo koskaan puristettu pepusta :'(
-Lattapeppu
Miten sitten tunsit miehen tarraavan takapuoleesi?