Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan palstan keski-ikäinen keskivartalolihava saanut vyötäröä hulavanteen avulla?

Vierailija
03.08.2019 |

ja mitä muuta teit sen saavuttamiseksi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavaa. Hulavannetta itsekin miettinyt, josko sillä saisi omppua pienennettyä.

Vierailija
2/5 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lihava vaan normaalipainoinen ja liikunnallinen ihminen.

Mulla on kaksi 1,8 kilon vannetta joita pyörittelen telkkaria katsellessa. Vatsalihakset on erottuvammat ja mielestäni pienentää ympärystäkin.

Ihan hauskaa puuhaa. Siinä saa myös hien pintaan kun tarpeeksi nopeasti hulailee, varmasti laihduttaa säännöllisesti tehtynä.

Vierailija
4/5 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pyörittänyt hulavannetta päivittäin noin 3 viikon ajan, samalla vähän järkeistänyt ruokavaliotani. Lähinnä vähentänyt ruisleivän syöntiä koska olen huomannut sen aiheuttavan turvotusta ja helvetillisiä ilmavaivoja.

En ole mitannut vyötäröäni mutta farkut ei enää kiristä.

Tiedä sitten johtuuko syömisitä vai hulavanteesta mutta ihan sama mulle, jatkan näin.

Vierailija
5/5 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole lihava vaan normaalipainoinen ja liikunnallinen ihminen.

Mulla on kaksi 1,8 kilon vannetta joita pyörittelen telkkaria katsellessa. Vatsalihakset on erottuvammat ja mielestäni pienentää ympärystäkin.

Ihan hauskaa puuhaa. Siinä saa myös hien pintaan kun tarpeeksi nopeasti hulailee, varmasti laihduttaa säännöllisesti tehtynä.

Hui, onpa painava vanne. Tilasin 1,2 kiloisen kun ajattelin senkin olevan riittävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi