Mies ei halua älykästä, huumorintajuista ja miesten töitä tekevää naista!
Hieman vaatimattomampi älynlahjoiltaan ja sellainen joka nauraa miehen vitseille kiinnostaa meitä paljon enemmän. Tietysti myös naisellinen ja nätti, mutta mikään kaunotar ei sentään tarvitse olla. Antaa miehen olla mies ja tekee naisten juttuja, totuushan on se että mies ja nainen ovat joka suhteessa erilaisia - ja hyvä niin.
M40
Kommentit (15)
Mitkä on miesten töitä?
Siittäminen?
Homoprostituoituna oleminen?
Ikä taisi mennä vähän alakanttiin? Aika kivikautiset mielipiteet :D
Minä haluan ja jokainen ystäväni haluaa, löytäminen on eri asia. Luulisi että tuo fiksu ihminen keksisi parempia provoja, vai onko tämä jonkun keskenkasvuisen kirjoittama?
Ap puhu tai kirjoita sinä vain omasta puolestasi. Enkä näin sanoessan tarkoita, ettetkö te kumppanisi kanssa saisi olla erilaisia. Mutta kyllä minä ainakin arvostan älykästä naista, viehättävä ulkonäkö on toki etu enemmän kuin haitta. Mutta miksi ihmeessä nämä olisivat toisensa poissulkevat ominaisuudet.
Aika moni mies pelästyy kun kerron olevani diplomi-insinööri. Jos valehtelen olevani lähihoitaja tai sairaanhoitaja, miehet kiinnostuu.
Jaa jaa. Minulla kyllä sykkisi kiivaasti lahkeessa jos kaupungista luokseni treffeille tullut lakinainen ottaisi moottorisahan käteen ja pätkisi vähän pellonreunan vesakkoa.
t. maajussi
Tietenkin haluaa. Yhdessä oman DI:n kanssa jo 33 vuotta 😁
Olen älykäs, huumorintajuinen ja olen miesvaltaisessa työssä. Ja silti mulla on miesystävä.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni mies pelästyy kun kerron olevani diplomi-insinööri. Jos valehtelen olevani lähihoitaja tai sairaanhoitaja, miehet kiinnostuu.
Sama. Miehet kyllä kiinnostuvat minusta ulkonäköni takia, mutta kun tulee esiin että olen DI ja koodari/it-arkkitehti, monen kiinnostus viilenee siihen. Kyllä tätä selvästi vielä tänä päivänäkin esiintyy että monia miehiä pelottaa miehisellä alalla oleva, mahdollisesti heitä enemmän tienaava nainen.
Onko miesten töitä tekevä nainen älykkäämpi kuin naisten töitä tekevä?
Jos mies pelkää älykästä naista, niin sitten ei ole toivoakaan, että voisi saada älykkäitä lapsia. Asioita kannattaa miettiä vähän eteenpäin. Ilman älykästä naista, voit sanoa myös hyvästi korkealle elintasolle. Asuminen maksaa ja mies ei Suomessa yksin elätä perhettään. Kun valitsee pienipalkkaisen naisen, valitsee myös oman ja perheensä elintason.
Elämä on valintoja.
Miksi ei voi kirjoittaa, että "minä en halua"? Miksi joillain miehillä on niin suuri tarve uskotella itselleen, että kaikki muutkin miehet haluavat samoja asioita kuin itse? Etenkin ylipainoa ja naisten seksuaalisuutta koskevissa ketjuissa julistetaan lähes joka sivulla, että "kaikki miehet" sitä ja "kukaan mies ei" tätä. Eikö se oma mielipide tunnu riittävän merkitykselliseltä sellaisenaan, kun siihen pitää hakea tällaista koko sukupuolen kokoista kuvitteellista taustatukea?
Tämäkin on jonkun naisen kirjoittama provo.