miten saisi mahan häviämään?
Olen 186 cm ja 59 kiloa. Mahan ympärys on 87 cm, rintojen alta 70 cm. Aina multa kysytään olenko raskaana. Olen yrittänyt tehdä vatsalihasliikkeitä mutta se on tylsää eikä ole ainakaan vielä vaikuttanut mitään. En harrasta muuta liikuntaa.
Kommentit (6)
Eihän juostessa ollenkaan käytetä vatsalihaksia?
Sitä paitsi en voi rasittaa itseäni kovin paljon koska mulla on rytmihäiriöitä. Sen sijaan että rasituksessa syke kasvaisi niin se laskee jopa alle 50, jolloin meen maitohapoille ja pyörryttää enkä pysty jatkamaan.
ainakin mulla on juoksukisan tai pitkän lenkin jälkeen nimenomaan vatsalihakset kipeänä..
mutta jos rytmihäiriöitä niin ei juoksu ole oikea laji!!
Suosittelisin vatsalihaksia- ei tuohon ole oikotietä onneen.. Hyvä musa päälle ja tietty ohjelma jonka käyt läpi päivittäin.. ja sitten taas vaikeusastetta kehiin. Voithan ottaa huviksesi esim. tavoitteen että vedät tietyn määrän putkeen - pelkästään kauneuden takia ei kannata (siis kun asettaa jonkin tavoitteen niin on itselleen mielekkäämpää)
Minulla se on ainakin vaikuttanut kivasti koko ryhtiin, vatsaan ja olemukseen muutenkin.
ettei oikotietä onneen ole- sillä mikäli haluat vatsan pienemmäksi, on myös tehtävä töitä selkälihasten eteen. vastakkaislihakset tukevat toisiaan, ympärilläsi on tavallaan 'korsetti'. jos unohdat selät ja yrität vaan vääntää vatsoja, ei tulosta synny. pilates/voimajooga tms voisi auttaa.
3-4 kertaa viikossa urheilua se vaatii, ei mahda mitään.
muu kuin liikunnan harrastaminen. Lenkille tai jumppaan.