Täällä vaativaa työtä tekevä kaunis nainen. Miksi en löydä itselleni miestä?
Kriteerini eivät ole suuret. Riittää että mies tekee vaativaa työtä ja ja on kaunis.
Kommentit (44)
Minulle riittää, että miehellä on jykevä leukalinja.
Provo. Kuvitteletko todella että monikin nainen ajattelee kuten sinä, ap?
Minulla ei ole ihmisille, mieheille, parisuhteeseen, minkäänlaisia kriteerilistoja - paitsi mielellään se ettei heilläkään ole listata kriteereitä.
Kuinka monet tylyt pakit olet antanut heti kättelyssä sellaisille, joista et tiedä oikein mitään? Suunnilleen, vaikka tuhannen tarkkuudella?
Kelpaisko vähemmän kaunis mies, joka tienaa moninkertaisesti useimpiin asiantuntijoihin nähden, vaikkei työ nyt niin vaativaa ole, kunhan työllistän teitä asiantuntijoita vaativissa hommissanne?
Vierailija kirjoitti:
Pakko olla provo.
No ei kai. Alkoi ärsyttämään nämä vaativaa asiantuntijatyötä tekevät
Siinähän se syy tuli ensimmäisessä lausessa. Hupsu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä asiantuntijatyötä tekevä mies, joka ei löydä naista.
Eikö kaikki työ ole asiantuntijatyötä?
Kaffebullita, ostajien mielestä myyntityöntekijä ei ole edes ammattilainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on vaativaa työtä? Vanhusten hoito?
It-alalla johtotehtävissä. Vaativissa johtotehtävissä.
Kyllä se kaapelinveto softafirman hyllylle voi olla vähän raskasta toisinaan.
taas huomaa miten pinnallisella ja lapsellisella tasolla parinmuodostus toimii, ei ihme että oon työntäny pois noita naisia. Olen mielummin yksin kuin että jaksaisin noin onnettomia tapauksia.
Miehet kiinnostuu helposti typerästä ja helpoista naisista.
Taas yksi tapaus - kuvitellaan mitä nätti nainen ajattelee, jotta voidaan mielikuvitukseen perustuen jo lähtökohtaisesti torjua heidät.
Mielellään myös provota sitä totena.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole ihmisille, mieheille, parisuhteeseen, minkäänlaisia kriteerilistoja - paitsi mielellään se ettei heilläkään ole listata kriteereitä.
Moni nainen tuntuu juurikin ajattelevan. Olen kaunis ja korkeasti koulutettu, miksen löydä miestä? No vaikka siksi että olet epämiellyttävä ihminen, itsekeskeinen, lapsellinen, tyhmä, omituinen muuten vain, epätoivoinen, ylimielinen, kaunis vain omasta mielestäsi, huumorintajuton, patavanhoillinen, haiset pahalle jne. MISTÄ parin sanan perusteella kukaan voisi tietää miksi joku ei löydä miestä??
Olen vähän samassa tilanteessa, mutta olen mies. Olen fyysisesti kookas ja mussa on tyyliä. Kun olin parikymppinen eräs Marimekon suunnittelija kysyi, miten sä oot kehittänyt ton tyylin, mitä lukenut. En ymmärtänyt asiasta, mutta sama jatku armeijassa, kapiaiset sano että Koskiselle on hyvä tyyli, hyvä tapa katsoa silmiin jne. Olin ikäänkuin huippuori joka karsasti kauniita tammoja. Valitsin aina tavallisen näköiset naiset (seksi)kumppaniksi. Tarjolla huippulentopalloilijaa Eurasta. Koin ja koen alemmuutta. Olen ollut masentunut lapsesta asti. Menin psykiatrille 30 vuotiaana ja minut laitettiin terapiaan. Tiesin että masennus tietty on, mutta hän löysi minusta persoonallisuushäiriön, rajatila, epävakaa, narsistin persoonallisuushäiriön. Tämä oli mulle suuri yllätys. Se oli naispsykiatri ja luulen että hän ei pitänyt minusta. Kadehti näyttävää kundia Armanin puvussa. Sanoin siskolle asiasta, sanoi että kaikkea sitä kuulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen tuntuu juurikin ajattelevan. Olen kaunis ja korkeasti koulutettu, miksen löydä miestä? No vaikka siksi että olet epämiellyttävä ihminen, itsekeskeinen, lapsellinen, tyhmä, omituinen muuten vain, epätoivoinen, ylimielinen, kaunis vain omasta mielestäsi, huumorintajuton, patavanhoillinen, haiset pahalle jne. MISTÄ parin sanan perusteella kukaan voisi tietää miksi joku ei löydä miestä??
Opettele erottelemaan omat, henkilökohtaiset TUNTEESI vs. MUIDEN ajatukset. Sinä et voi tietää mitä toinen ihminen ajattelee.
Aiheutat, tai tulet aiheuttamaan tällä, "toimin kuten kuvittelen muiden ajattelevan" käytökselläsi paljon mielipahaa ja loukkaaman täysin viattomia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän samassa tilanteessa, mutta olen mies. Olen fyysisesti kookas ja mussa on tyyliä. Kun olin parikymppinen eräs Marimekon suunnittelija kysyi, miten sä oot kehittänyt ton tyylin, mitä lukenut. En ymmärtänyt asiasta, mutta sama jatku armeijassa, kapiaiset sano että Koskiselle on hyvä tyyli, hyvä tapa katsoa silmiin jne. Olin ikäänkuin huippuori joka karsasti kauniita tammoja. Valitsin aina tavallisen näköiset naiset (seksi)kumppaniksi. Tarjolla huippulentopalloilijaa Eurasta. Koin ja koen alemmuutta. Olen ollut masentunut lapsesta asti. Menin psykiatrille 30 vuotiaana ja minut laitettiin terapiaan. Tiesin että masennus tietty on, mutta hän löysi minusta persoonallisuushäiriön, rajatila, epävakaa, narsistin persoonallisuushäiriön. Tämä oli mulle suuri yllätys. Se oli naispsykiatri ja luulen että hän ei pitänyt minusta. Kadehti näyttävää kundia Armanin puvussa. Sanoin siskolle asiasta, sanoi että kaikkea sitä kuulee.
Se psykiatri todennäköisesti halus imee sua.
Vierailija kirjoitti:
Ei minuakaan kiinnosta miehen työpaikka. Pitäisi olla lihaksikas ja itsevarma.
Oho. Tämä oli mulle kuin nyrkkisilmään. Minä olen noita molempia
mies51v
Ei miehestä sanota, että kaunis. En ihmettele jollei löydy.
Komiestus
mies51v
Ja ja, kannattas nyt lopettaa se kokkelin käyttö. Ei tosta saa selvää..
Suomessa on rumia miehiä. Ihmekös tuo.