Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisinko saada työttömyyskorvausta? Olen viimeksi ollut palkkatyössä noin 10 vuotta sitten.

Vierailija
02.08.2019 |

Ajattelun että se työttömyysraha olisi kiva kuukausittainen lisä.

Miten sitä edes haetaan?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Ethän sä mitään rahaa saisi, mutta luvan hakea töitä kuitenkin.

Vierailija
22/26 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkkärin lupahan tarvittiin työllistymiseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se "kiva lisä" aiheuttaa myös velvollisuuksia. Haet kokopäivätyötä, menet pupukursseille, haet mihin työkkäri käskee hakea ym. Mitä olet tehnyt viimeiset 10 vuotta?

Opiskelin toisen maisterin tutkinnon, olin kotirouva, hoisin vanhaa sukulaista, matkustelin.

Ap

Mitenkäs sinun eläke on kertynyt?

Mulla on työeläkettä noin 600-700 € kuussa, saman suuruinen eläkevakuutus ja sitten tietenkin omaisuutta noin 2 miljoonaa.

Ap

Vierailija
24/26 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työkkärin lupahan tarvittiin työllistymiseen?

Pääsee palvelujen piiriin. Antamalla yhteystietonsa käytettäväksi  voi saada työtarjouksiakin.

Vierailija
25/26 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen entinen karjatilan emäntä, jouduimme lopettamaan viljelyn. En saa peruspäivärahaa koska tuloni olivat alle sen mitä olisi pitänyt olla, olisi pitänyt olla noin 1200 en muista tarkkaa summaa. Työmarkkinatukea en saa koska on omaisuutta, jos myisin kaiken ja käyttäisin rahat sen jälkeen saisin. Pitäkööt tunkkinsa.

Vierailija
26/26 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se "kiva lisä" aiheuttaa myös velvollisuuksia. Haet kokopäivätyötä, menet pupukursseille, haet mihin työkkäri käskee hakea ym. Mitä olet tehnyt viimeiset 10 vuotta?

Opiskelin toisen maisterin tutkinnon, olin kotirouva, hoisin vanhaa sukulaista, matkustelin.

Ap

Mitenkäs sinun eläke on kertynyt?

Mulla on työeläkettä noin 600-700 € kuussa, saman suuruinen eläkevakuutus ja sitten tietenkin omaisuutta noin 2 miljoonaa.

Ap

Jos noin on (huom. oikeasti)kuten kerrot, niin et takuuvarmasti saa yhtä s..tanan senttiäkään mitään työmarkkinatukea.

Se on näet tarkoitettu VAIN työttömille työnhakijoille ja PÄÄSÄÄNTÖISESTI ja TÄYSIMÄÄRÄISENÄ  vain sellaisille heistä , joilla ei mitään muuta elämiseen ja toimeentuloon  vaikuttavia omaisuustuloja  ole.

Miljonääreille, kuten sinä (...sanot olevasi) sitä ei makseta

Työmarkkinatuessa näkyy nykyään heti se jos saat, vaikka kuinka  pientäkin, esim.  osinkotuloa jostain osakkeista.

Itselläni esim. on paikallisen sähköyhtön osakkeita ja se näkyy työmarkkinatuessani, vaikka sitä onkin lasketusti vain n.25 e/kk.

Sen verran sitä myös AINA vähennetään siitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi