Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen kehu naiselle oikeasti vahingoniloa

Vierailija
02.08.2019 |

Nainen on susi naiselle. Joku sitten uskoo kun esim. sanotaan että onpas sulla ihanat hiukset ja nämä ohuthiuksiset värjätyt suominaiset uskovat tosissaan. Samoin muissakin ulkonäkökysymyksissä. Ne on pelkkää pilkkaa :-)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep näin on.

Vierailija
2/9 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joojoo taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ehkä sinun maailmassasi, mutta ei useinpien muiden. 

Olen pahoillani puolestasi.

Vierailija
4/9 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun työpaikallani muut työntekijät ovat todella tyylikkäitä ja muodikkaita. Kyllä saatan kehua uutta vaatetta, tai kampausta. Se ei ole ikinä pilkkaa, vaan tarkoitan mitä sanon.

Vierailija
5/9 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

outo asenne sinulla. kyllä nainenkin antaa myönteisiä kommentteja ihan tosissaan. tietysti joskus sattuu että kohteliaisuuden vuoksi menee imartelun puolelle, mutta harvoin sentään pilkalla.

Vierailija
6/9 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot vaan itsestäsi. Itse taidat pilkata.

Sinun mielikuvituksesi on sairas ja inhottava. 

Jos minä kehun jotain niin ihan vilpittömästi tarkoitan sitä. :(

Vierailija
7/9 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin yksinkeraisena miehenä on kyllä sanottava, että naisen kehuminen on kyllä toisinaan hieman haastavaa. - Vaikka kai sitä pitäis mennä peilin eteen itse, jos tai kun oinen ei ymmärtäisi mitä tarkoitan; tiedostan, ettei pelkkä puhe on vain osa viestintää; jos teot kuten  eleet ja ilmeet ovat vahvasti ristiriidassa sanotun kanssa, niin miksi kukaan uskoisi, että arkoitat sitä, mitä sanot.  

Vierailija
8/9 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaikeasksi ja tylsäksi menisi, jos jokaisen kauniin ja huomaavaisen sanotun ja lausutun alkaisin tulkitsemaan nyt ja aina vain pilkaksi. Olisi kovin raskasta epäillä ja tulkita kaikkea kuulemaansa asenteella, etä mitähän tuo tai tämä oikeasti tarkoitti.

Tiedän, että on kultuureia ja (/ tai) kielialueita, joissa herkemmin kuin Suomessa tai suomenkielellä ilmaistaan toista kohtaan huomaavaisesti. Tai yleisemmin small talkataan; uskaliaimmat rohkenevat hieman flirttailla 

Vaan miten tai kuinka tuohon kauniisiin sanoihin osaisi vastata samalla mitalla. - Suomessakin on vaikeaa, kun helposti sitä vain itse aloittaa itsensä ai omien valintojensa vähättelyn.

Esimerkiksi Jos toinen sanoo, että ompas sinulla kaunis takki, niin sitä alkaa vähättelemään, että jaa tää no ny vaan tämmönen vanhakin jo, että alesta ostin ja emmä nyt tiedä...

Sen sijaan, että sanoisi, etä kiitos mukava kun sinustakin tämä pukee minua ja  onnistuin tekemään hyvän valinnan.  Samalla yrittäen sopertaa/ löytää toisesta jotain kaunista sanottavaa. (Ettei vaan kukaan luulisi itse rakkaaksi).

Sinkkumies       

Vierailija
9/9 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitättömän näköinen nainenkin saa joskus kehuja. Ehkä sanoja on itsekin vaatimattoman näköinen. Naista pitää kehua, näin olen ymmärtänyt. Sinkkum.32v.