Onko 2320 € ok palkka?
Kyseessä puutarhurin vakkari työ kunnalla. Kasvukaudella todella kiire, iso alue hoidettavana. Koneiden käyttöä (moottorisaha, raivaussaha, siimaleikkuri, kuormaaja ym.) Kasvien tuntemus oltava kattava, istutustyöt, hoito, puiden/pensaiden leikkaukset, kasvinsuojelutyöt, kesätyöntekijöiden ohjaus... valtavasti hommaa. Olen vähän pettynyt palkkaan.
Kommentit (41)
kuukaudessa? Joo on
vuodessa? Joo on
jossain maaseudulla missä kulut ovat olemattomat. varmaan joo.
Stadissa saat luvan hakea asumis ja muuta tukea.
Puutarhurille aikalailla maksimi. Tuosta työstä ei ole koskaan maksettu suuria summia eikä makseta. Riippuu missäpäin Suomea asut mutta eiköhän tuolla toimeen tule 👍
Entä jos saat tilisi päätteeksi 90c, sen mukaan mitä suomessa ei käytetä €uron päätteeksi kuin euroopassakin yleisesti käytetään centin kolikoita mutta ei suomessa?
Hmm nooo ei se maailman huonoinkaan ole.. ihan ok. Kysy milloin voi saada palkankorotusta ja ole itse aktiivinen sen suhteen. Ne ei koskaan saa isompaa liksaa jotka ei tee asialle mtn.
Vierailija kirjoitti:
Brutto vai netto?
Nyt kovan käden verottajan piti iskeä 6/6 kommenttiin.
Annetaan verottajan hoitaa, minun palstailu päättyy tähän...
Vierailija kirjoitti:
Puutarhurille aikalailla maksimi. Tuosta työstä ei ole koskaan maksettu suuria summia eikä makseta. Riippuu missäpäin Suomea asut mutta eiköhän tuolla toimeen tule 👍
👍
Vierailija kirjoitti:
Stadissa saat luvan hakea asumis ja muuta tukea.
Stadissa ei tuolla palkalla saa mitään asumistukia todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stadissa saat luvan hakea asumis ja muuta tukea.Stadissa ei tuolla palkalla saa mitään asumistukia todellakaan.
Kyllä saa.
Vierailija kirjoitti:
Pettynyt palkkaan? Etkö lainkaan ottanut palkkatasosta selvää ennen kuin lähdit puutarhuriksi opiskelemaan? Etkä koko opiskelun aikanakaan? Työpaikkaa etsiessä? Työt aloittaessa?
Kyllä olen ollut palkkatasosta suunnilleen tietoinen. Ajattelin että hieman parempaakin voisi saada, varsinkin kun olen käynyt lisäkoulutuksia ja työkokemustakin kertynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stadissa saat luvan hakea asumis ja muuta tukea.Stadissa ei tuolla palkalla saa mitään asumistukia todellakaan.
Kyllä saa.
Ei saa. Yksin elävällä raja on n. 1900-2000 €.
"kasvien tuntemus oltava kattava"
.. Tirsk :)
Mulle kelpais hyvin. Ikinä ei oo palkka ollut yli 1900e. N38
Vierailija kirjoitti:
"kasvien tuntemus oltava kattava"
.. Tirsk :)
Niin? Suunnittelet ja piirrät uusia viheralueita etkä tiedä mitä kasveja sinne kannattaa valita?
Pettynyt palkkaan? Etkö lainkaan ottanut palkkatasosta selvää ennen kuin lähdit puutarhuriksi opiskelemaan? Etkä koko opiskelun aikanakaan? Työpaikkaa etsiessä? Työt aloittaessa?