Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outo työkaveri sekä ilmapiiri työssä

Vierailija
02.08.2019 |

Esittää ns ystävällistä, mutta heittäytyy marttyyriksi ja tyhmäksi aina kun jokin ongelma. Hän ei vain tiedä asiasta mitään, vaikka olisi asia juuri kerrottu, niin "minä en tiedä siitä mitään". Mitään raha-asioita ei ymmärrä, muuta kuin että taas on jokin sekaisin ja siitä syytellään muita ja soitellaan pomoa myöten, miten hän ei taas "ymmärrä mitään" kun muut on tehneet väärin.

Kysyy vaikka yhtä työpäivää vaihdettavaksi, ja jos sen vaihtamisen järjestää, niin samantien muistaa miten siitä ei ollutkaan mitään hyötyä kun joutuu sitten kuitenkin tulemaan toisena päivänä. Ihankuin ei olisi tätä kuviota jo kysyessään tiennyt. Siis tämmöinen kummallinen tyhmäksi ja marttyyriksi heittäytyminen ihmetyttää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
2/6 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti välillä tekisi mieli huutaa päin naamaa, että lopeta toi muista paskan jauhaminen, jos et itse mistään mitään halua tietää, ymmärtää tai vain oikein mitään jaksa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oi minäkin tunnen yhden tämmöisen suojatyöpaikka rouvan

mitään ei oo monen vuosikymmenen aikana oppinu

teiniltä ymmärtää mut tuommoinen viittävaille eläkeläinen on jo pikkasen överi

Vierailija
4/6 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on nyt sinun itsesi päässä, kaikki ei ole yhtä viisaita kuin sinä

Vierailija
5/6 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti välillä tekisi mieli huutaa päin naamaa, että lopeta toi muista paskan jauhaminen, jos et itse mistään mitään halua tietää, ymmärtää tai vain oikein mitään jaksa?

Ap jauhaa muista paskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan