Kesälomat on todella tylsiä yksinäisenä sinkkuna
Odotan jo, että pääsee takaisin töihin ja arkeen.. vielä ois lomaa kestettävä kaksi viikkoa:(
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä seksiä?
Yhden yön jutut on ahdistavia ja riskialttiita.
Muistan myös tuollaiset ajat. Odotti että pääsee takaisin töihin.
Ai, mulla oli oikein kivaa! Tissuttelin kaljaa aamusta iltaan, tilailin pikaruokia kotiin. Jos oli kaunis päivä, lähdin piknikille ja kaljoittelemaan puistoihin lähellä, jos oli huonompi ilma, katselin koko päivän telkkarista hömppärealityjä tai pelasin tietokoneella. Oli erittäin kiva ja rentouttava loma.
Niin, siis sinkkunahan vastaat itse siitä millainen lomasi on. Et voi odottaa kivaa lomaa jos et viitsi panostaa itseesi ja kivan tekemiseen yhtään. Sinun on itse mietittävä mitä tykkäisit tehdä ja sitten tehtävä se. Jumala ei pudota nenäsi alle täydellistä lomaa. Tosin ei se sitä tee perheellisellekään. Ota ilo irti siitä että voit ajatella vain omia halujasi eikä tarvitse tehdä kompromisseja.
Ihmisellä on aina taipumus haluta sitä mitä hänellä ei ole. Jos on perheellinen, kaipaa sinkun vapautta ja huolettomuutta ja sitä ettei tarvitse vääntää kompromisseja joka helvatan asiasta. Jos on sinkku, kaipaa perheen tuomaa seuraa.
Uusiosinkkuna olen viettänyt ihan rauhallista kesää omassa seurassani, koska tykkään tehdä niin. Olen lukenut hyviä kirjoja, pelaillut, sisustanut, käynyt uimassa, toteuttanut käsityöprojektin josta olen jo pitkään haaveillut, suursiivonnut, leiponut herkkuja jne.
Toinen kesäloma takana sinkkuna.
Ei ole sellaista kuin olisin luullut tämän olevan, mutta se liittyy ainakin osittain siihen syyhyn miksi vietän nyt lomani yksin.
Joo, ei tämä ole jännittävää, enkä ole käynyt "missään" kun yksin ei tule lähdettyä.
Nautin silti siitä, että saa nukkua pitkään eikä ole samanlaista stressiä kuin töissä.
Siis mitä hittoa?!? Loma on aina lomaa, mitä sinkkuudella on sen kanssa tekemistä? Mä voin kyllä pitää sunkin lomat - nou problemo.
Tässä on jo "first world problem". Kyllä kannattaa arvostaa enemmän sitä mitä sinulla on, siis että on ylipäätänsä työ ja että ylipäätänsä saa siitä vapaata. Jotkut ei saa töitä, ja jotkut ovat töissä orjina yhä tänäkin päivänä.
En ymmärrä. Itse olen tehnyt suuren osan matkoistani yksin. Yhtäkään kohdetta en ole jättänyt näkemättä siksi, ettei ole matkaseuraa. Olen hengaillut kaupungilla, käynyt ilmaistapahtumissa, rannalla, Hietsun kirppiksellä (myös myymässä). Olen tehnyt lyhyitä ja pitkiä kävelyretkiä, käynyt ulkona syömässä ja grillannut rannassa. Majoittunut leirintäalueella ja hotelleissa.
Ikinä ei ole tehnyt mieli palata mahdollisimman pian lomalta töihin.
Mulla ei ole ystäviä eikä perhettä. Olen työkyvyttömyyseläkkeellä. Elämäni on loputonta yksinäistä "lomaa".
Kunnes kuolema kuittaa.
Minkä ikäinen ap olet ja mies vai nainen ?? En ymmärrä yhtään miten joku ei nauti lomasta ! Minä olen aina nauttinut kaksin tai yksin, ei mitään ongelmia vaikka olen vuosia ollut sinkkuna. Minua,päinvastoin, aina ahdistaa kun loma loppuu :/ ja pitää palata töihin. Voisin lomailla ikuisesti :) Ja sitäkään en ymmärrä miten aikuinen ihminen ei muka keksi tekemistä lomalla ja kaipaa töihin, voi luoja!! Olen ollut 4 viikkoa lomalla ja ollut aivan ihanaa, ei tarvii herätä aikaisin, pitkät ihanat aamut kahvitella ja lukea lehteä. Sitten pyöräillä ja nauttia elosta ja olosta, käydä kirjastossa, lukea hyviä kirjoja, katella telkkaa, olla netissä , käydä uimassa, torilla jne. Ei sitten yhtään pitkästyttävää ! Itkettää kun loma loppuu :/
Multa loppuu päivistä tunnit kesken. Niin paljon olis tekemistä. Aika kuluu kaikkeen turhanpäiväiseen.
Voi hyvänen aika! Täällä sinkku joka nauttii lomasta täysin rinnoin ! Anna mulle ap lomasi jos ei kiinnosta !
Mä oon ollut niin väsynyt ja masentunut, että lomalla olen vain syönyt itseni läskimmäksi ja nukkunut. En jaksa mitään muuta.
T. Toinen sinkku
Mikset mene vain töihin aikaisemmin, tai pyydä säästämään myöhempään ajankohtaan, niin ei tule pitkäksi aika. Sulla on kyllä mukava työ kun noin on laita.
Mä olen tänä kesänä yrittänyt mennä sinne epämukavuusalueelle. Oon reissannut yksin, sekä kotimaassa että ulkomailla, käynyt festareilla ja sen sellaista. Jotkut reissuista on ollut onnistuneempia kuin toiset, mutta kyllä se jotenkin itsetuntoa nostaa kun tekee jotain epäluonteenomaista ja selviää siitä :) Käytin kyllä tinderiä apuna, sain sieltä mukavaa seuraa aina kun halusin - enkä tarkoita seksin merkeissä, vaan oon käynyt syömässä, leffassa, drinkillä yms. Viime kesä oli mulle jotenkin pohjanoteeraus ja silloin päätin että ei enää koskaan sellaista masiskesää. Nyt kun ajattelen, kiva kesä on ollut!
Kyllä siihen tottuu. Minä olen viimeksi viettänyt kesälomaa muiden ihmisten seurassa joskus vuonna 1987.