Ketkä ovat sinusta sellaisia inhokkinäyttelijöitä tavalla tai toisella, että ette pysty katsomaan koko elokuvaa?
Onko sellaisia?
Minulla: Steven Seagal, Woody Allen, Tom Cruise ja Gérard Depardieu.
Kommentit (336)
Jessica Grabowsky. Liian iso ylähuuli ja sössöttää. Ei pysty.
Laura Birn. Puheesta ei saa mitään selvää yhdessäkään elokuvassa missä on esiintynyt.
Kaikki näsäviisaat ja pikkuvanhat lapsinäyttelijät. Hyi s-tana.
Vierailija kirjoitti:
Nicholas Cage on tylsä ja elokuvat surkeita, mutta tykkään tosi paljon hänen roolistaan elokuvassa Lord of War. Siis koko leffa on hyvä, onhan siinä myös ihanainen Jared Leto.
No Nicholas Cagen elokuvissa on hyviäkin leffoja. Olet vaan niin nuori ja tietämätön, ettet tunne niitä. Kuuhullut, Villi sydän, Arizona Baby, jne.
Pihla Viitala
Ei vaan pysty katsomaan mitään missä hän on.
Ensinnäkin ei saa mitään selvää mitä hän sanoo ja on jotenkin vaan yksi jähmettynyt ilme, mumisee niin ettei huulet juuri liiku.
Lisäksi maku mennyt hänen aivopieruistaa näyttelijäntyön ulkopuolella
Vierailija kirjoitti:
Laura Birn. Puheesta ei saa mitään selvää yhdessäkään elokuvassa missä on esiintynyt.
MInusta tuo on kyllä yleensä suomalaisten elokuvien ja sarjojen ongelma. Puhe kuuluu aivan liian hiljaa, jotkut vuorosanat mumistaan. Pakko nostaa volyymiä jos haluaa kuulla yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nicholas Cage on tylsä ja elokuvat surkeita, mutta tykkään tosi paljon hänen roolistaan elokuvassa Lord of War. Siis koko leffa on hyvä, onhan siinä myös ihanainen Jared Leto.
No Nicholas Cagen elokuvissa on hyviäkin leffoja. Olet vaan niin nuori ja tietämätön, ettet tunne niitä. Kuuhullut, Villi sydän, Arizona Baby, jne.
Ja action elokuvien rakastajille The Rock - Paluu Helvettiin, mukana charmantti Sean Connery.
Jim Carreysta saa ripulin.
Robin Williamsista saa ummetuksen.
Vierailija kirjoitti:
Gyllenhaal
Jake vai Maggie?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki uuden feministisen Ghostbustersin naisnäyttelijät. https://www.imdb.com/title/tt1289401/
Varsinkin Melissa McCarthy, Kristen Wiig
Aina sama roolikin vielä.
Siis aina sama mikä rooli? Tietääkseni ovat esittäneet haamujen tappajia vain yhdessä elokuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja action elokuvien rakastajille The Rock - Paluu Helvettiin, mukana charmantti Sean Connery.
Face/Off, Con Air, Gone in 60 seconds yms.
Mikähän Nick Cagessa olisi, loistava.
Onpa tullut monia joihin olen vain nyökkäillyt itsekseni, en tajunnutkaan että minulla on näin monta inhokkia!
Keira Knitley. Aina se sama virne/irvistyd. Ei osaa näytellä.
Vierailija kirjoitti:
Joaquin Phoenix. Olen kai kauhea ihminen mutta sen ristihuuli on kamala.
Demi Moore.
Ei se ole ristihuuli vaan huulihalkio.
Hyvä näyttelijä tämäkin, esim. Gladiaattorissa, Walk the Line, ja muissakin leffoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt nuo ja ei vaan napannut. Olen 55-vuotias.
Oletko nähnyt elokuvan "Flowers of the War"?