Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se eron paikka, jos nainen haluaa seksiä joka toinen päivä ja mies vain kerran viikossa?

Vierailija
02.08.2019 |

Meillä tällainen tilanne, ja miehen tahtiin ollaan menty nyt kaksi vuotta, ellei ensimmäisiä kuukausia lasketa.

Olen turhautunut ja ahdistunut. Onko tällainen epäyhteensopivuus (ainoana sellaisena) ehdoton deal braker vai pitäisikö minun höllätä vähän ja hyväksyä miehen seksuaalinen rakenne?

Muita paikalla, joiden halut eivät kohtaa?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on ylitsepääsemätön asia, niin säästä itsesi kärsimykseltä ja etsi itsellesi kumppani, jonka seksuaaliset halut kohtaavat sinun halusi samalla tasolla. Ole avoin nykyisellesi ja jätä hänet. Kummallekin parempi. Seksuaalisuus on loppujenlopuksi iso osa monen minuutta. 

Vierailija
2/20 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietysti ihmisestä, kuinka tärkeää säännöllinen seksi itselle on. Mutta teillä ei kyllä isosta eroavaisuudesta ole kyse. Ymmärrän, jos ahdistusta aiheuttaa sellainen, että toinen ei innostu seksistä kuin kerran kuussa ja toinen haluaisi useammin kuin kerran viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä vaaditaan vähän enemmän suiritiksen onnistumiseen. Siihen vaikuttaa myös jaksaminen. Olkaa itse kylli pystyssä joka päivä niin tiedätte mitä se on.

Vierailija
4/20 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on parisuhteenne ainoa ongelma, vähällä olette päässeet.

Vierailija
5/20 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti. Ymmärtäminen on vaadittua vain sinä tilanteessa että nainen haluaa vähemmän.

JSS

Vierailija
6/20 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kädessä itse ratkaiset eroatko vai et ja mistä syystä.

Jos nyt kuitenkin mielipiteen haluat, niin en pitäisi ylitsepääsemättömän mahdottomana tuota libidojen eroavaisuutta. Sitä paitsi tilanteet voi muuttua. Vaihdevuosien lähestyessä saatat hyvinkin olla pitkän aikaa tyytyväinen tuohon "kerran viikossa"-tahtiin. Kunnes vaihdevuosien jälkeen et enää haluaisi ollenkaan ja miehesi edelleen kerran viikossa. Pääset sitten tasaamaan tilejä näistä vuosista.

Vierailija
7/20 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni niin, että mies teki aloitteen ehkä kerran-kahdesti vuodessa. Seksiä muutoin ehkä 10 kertaa vuodessa. Eroprosessi meneillään...

Vierailija
8/20 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään pidä hyväksyä erilaisuutta, olethan nainen ja tiedät paremmin. Muokkaa itsellesi miehestä joka päivä seksiä haluava panokone. Mitä edes tekee miehellä joka ei naistaan osaa ja haluaa tyydyttää sekä miellyttää? Typerä ja itsekäs mies!

Vierailija
9/20 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette koeaja toisianne ennen avioliittopäätöstä?

Vierailija
10/20 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä meni niin, että mies teki aloitteen ehkä kerran-kahdesti vuodessa. Seksiä muutoin ehkä 10 kertaa vuodessa. Eroprosessi meneillään...

meillä sama juttu mutta ilman eroprosessia. Runkkailen toki usein enkä tee aloitetta koska se ei viiteen vuoteen ole johtanut mihinkään. Miksi siis tekisin aloitteen?

Nyt tuo on tosin herännyt tilanteeseen kun olen alkanut kieltäytymään. Ehdin jo runkata suihkussa eli miksi likaisin itseäni uudelleen?

Vierailija
11/20 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et niin tiedä. Minä olen mies ja koeajoin nuorta naistani usein. Hyvää kyytiä oli.

Nyt on lapset ja omaisuus hankittu. Vaimo laittoi jalkovälin kiinni. Satimessa olen.

Vierailija
12/20 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et niin tiedä. Minä olen mies ja koeajoin nuorta naistani usein. Hyvää kyytiä oli.

Nyt on lapset ja omaisuus hankittu. Vaimo laittoi jalkovälin kiinni. Satimessa olen.

Jalat on kiinni vain sulle. Kyllästynyt.

Mieti nyt jos söisit saman aterian joka päivä.

Vierailija
13/20 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on seksiä arviolta 6-9 kertaa vuodessa. Vaikea sanoa, kuinka monta kertaa sitten itse haluaisin, mutta olisi kiva joskus olisi useamman kerran saman kuun aikana. Usein kun rakastelu lisää haluja myös seuraaviksi päiviksi, mutta se ei jostain syystä puolisolle käy. En muista koska olisi viimeksi ollut kaksi kertaa tai useammin saman viikon aikana.

No, näin mennään ja yritän olla tyytyväinen, että seksielämää on edes jonkin verran.

Vierailija
14/20 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/6

Vierailija
15/20 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies halua kerran KUUSSA!! Tsiisus. Kuinkahan kauan voin jaksaa. Jo puoli vuotta jatkunut tahtia 1krt kuussa. Jos tulen liki, ehdotan, suutelen... ei halua, ei kiinnosta, ei kiitos. Itse haluaa vain max kerran kuussa jos on rento ja rauhallinen viikonloppu, silloin saattaa lauantaina aamulla innostua. Ja ne on ihanat 20min. Sitten taas odotan kuukauden seuraavaa kertaa.

Voin kertoa et homma on aivan pskaa. Voi olla et jaksan vuoden-kaks..

Vierailija
16/20 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies halua kerran KUUSSA!! Tsiisus. Kuinkahan kauan voin jaksaa. Jo puoli vuotta jatkunut tahtia 1krt kuussa. Jos tulen liki, ehdotan, suutelen... ei halua, ei kiinnosta, ei kiitos. Itse haluaa vain max kerran kuussa jos on rento ja rauhallinen viikonloppu, silloin saattaa lauantaina aamulla innostua. Ja ne on ihanat 20min. Sitten taas odotan kuukauden seuraavaa kertaa.

Voin kertoa et homma on aivan pskaa. Voi olla et jaksan vuoden-kaks..

Tämä on just niin kuin meillä! Alkuaikoina seksiä oli useammin, tosin yleensä aina minun aloitteesta. Viimeisen viiden vuoden aikana seksielämä on täysin nuukahtanut.

Mies ei juuri tee aloitteita, ehkä pari kertaa vuodessa. Minä aina välillä rohkaistun tekemään, mutta jatkuvat torjunnat satuttavat ja murentavat itsetuntoa. En enää kelpaa...

Itse olisin kokeilunhaluinen, mies estoisempi ja kaavamaisempi. Kuitenkin, kun seksiä on, se on hyvää ja nautinnollista. Sitä vaan on ihan liian vähän!

Tästä asiasta ollaan riidelty useasti viimeisen parin vuoden aikana. Olen yrittänyt hyvällä ja pahalla. Olen sanonut, etten pysty elämään ilman seksiä ja ehdottanut keskustelu- tai muun avun hankkimista. Miehen mielestä hänellä ei kuitenkaan ole mitään ongelmaa, vaan ongelma on pelkästään minulla.

En tiedä mitä tästä tulee ja kauanko jaksan pysyä uskollisena ja avioliitossa. Tiedän, että seksiä olisi saatavilla muualta, ja ajatus tuntuu päivä päivältä houkuttelevammalta. Tuntuisi vaan niin turhalta ja typerältä erota tällaisen asian takia, kun miehen kanssa kaikki muu toimii hyvin. Ei tarvitse riidellä kotitöistä eikä omista menoista eikä rahasta, kaikki.toimii. On yhteisiä ja omia harrastuksia ja mielenkiinnon kohteita.

Kun vaan olis sitä seksiä enemmän.

Vierailija
17/20 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta noin pienestä libidoerosta ahdistuminen kertoo kyllä siitä, ettei kaikki ole korvien välissä ihan kunnossa. Joku kerran päivässä vs kerran kuussa on oikeasti ongelma. Mutta jos et pysty olemaan suhteessa niin eroa. Sinuna kyllä kävisin jossain psykologilla, koska libidon ja joskus kyvynkin vaihtelu elämän aikana on niin tavallista, ja jos et siedä vähäistäkään poikkeamaa omastasi niin sinulle tulee ongelmia suhteessa kuin suhteessa.

Vierailija
18/20 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ukko joutaa polkemaan useamman kerran viikossa. Mua polkee ehkä kerran pari kuussa.

Vierailija
19/20 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tässä samaa olen miettinyt. Mä oon aina ollut sitä mieltä että tuollaisen eroavaisuuden ei pitäisi olla syy eroon, mutta nyt kun on omalle kohdalle sattunut, on mieli alkanut muuttua. Olen kärttyisä ja ahdistunut, kun mies on vierellä, mutta seksiä ei kuitenkaan heru riittävän usein.

Vierailija
20/20 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jalat on kiinni vain sulle. Kyllästynyt.

Mieti nyt jos söisit saman aterian joka päivä.

Kiitos sinulle kuka oletkaan. Rohkaiset mua kokeilemaan vierasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme