Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te mielestänne terveellisesti syövät ihmiset...

Vierailija
02.08.2019 |

...mitä söitte aamupalaksi?

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme eri aamupalaa, joita syön vuorotellen. Harvoin syön mitään muuta, näihin en vaan kyllästy.

Eilen:

2 munan munakas, jossa herkkusieniä, tomaattia, sipulia, pinaattia ja juustoraastetta

vettä ja kahvia

Tänään:

reissumies, jossa avokadoa "levitteenä", tomaattia, rucolaa ja mausteita

vettä ja kahvia 

Huomenna:

rahkaa ja marjoja

vettä ja kahvia

Vierailija
42/69 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vetää rasvatonta juustoa ja maitoa ja kuvittelee syövänsä terveellisesti... morjes .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiselle terveellinen voi olla toiselle epäterveellistä. Ainut näissä mitä karsastan on eläinperäisten tuotteiden kova käyttö, tyyliin samalla aterialla sekä lihaa, kananmunia että juustoja, ympäristövaikutusten vuoksi.

Viittasit varmaan mun viestiin. En läheskään joka päivä käytä mitään eläinperäistä ja lähes kaikki eläinperäinen mitä käytän tulee omalta tilalta. - se kauhean paha ihminen joka söi munia ja pekonia aamiaiseksi

Vierailija
44/69 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkkilaista jogurttia mustikoilla ja manteleita.

Vierailija
45/69 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kolme eri aamupalaa, joita syön vuorotellen. Harvoin syön mitään muuta, näihin en vaan kyllästy.

Eilen:

2 munan munakas, jossa herkkusieniä, tomaattia, sipulia, pinaattia ja juustoraastetta

vettä ja kahvia

Tänään:

reissumies, jossa avokadoa "levitteenä", tomaattia, rucolaa ja mausteita

vettä ja kahvia 

Huomenna:

rahkaa ja marjoja

vettä ja kahvia

Mun reissumiehestä näköjään unohtui leikkeleet.. eli pippurikalkkunaa oli tänään, ja yleensä muulloinkin. Palvikinkkua toisinaan.

Vierailija
46/69 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaanilettua (1.5 munaa + banaani + hiukan kookosjauhoja, paistettu voissa)

Omenan

Kupillisen mustaa kahvia

Vierailija
47/69 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikka-banaanismoothieta ja 2 isoa mukillista teetä.

Vierailija
48/69 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viipaleen Fazerin taysjyväruispuikulaa, jonka päällä juustoa, kurkkua ja paprikaa

nektariinin

kourallisen mustikoita

kahvia ja vettä

Vierailija
49/69 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks palaa paahtoleipää joiden päällä avokadoa, omena.

Vierailija
50/69 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljän viljan puuroa mustikoilla ja voisilmällä sekä puolikkaan omenan 🍎

Vierailija
51/69 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuroa. Aamulla ei tee mieli mitään raskasta. Olen yrittänyt esim raejuustoa syödä lisäksi, mutta puuro on ainut mikä maittaa. Sen kanssa syön marjoja ja juon kahvia.

Vierailija
52/69 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään tietenkään. Vettä join, koska oli jano. Terveelliseen syömiseen kuuluu aina pätkäpaasto. Minulle sopiva rytmi on aloittaa syöminen iltapäivän puolella.

Vierailija
53/69 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuramaitoa ja rasvasilliä

Vierailija
54/69 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi palaa ruisleipää hummuksella, salaatilla, tomaatilla ja avokadolla. Maustamatonta jukurttia punaviinimarjoilla. Ison kupin teetä ja lasillisen appelsiinimehua sekä D-vitamiini ja foolihappo.

Vierailija
55/69 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soijajogurttia, sokeroimatonta mysliä, muutama manteli, porkkana ja kaksi kuppia kahvia kauramaidolla.

Vierailija
56/69 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä turkkilaista jogurttia marjoilla ja täysjyväleipää. Leivän päälle laitan yleensä tomaattia, kurkkua ja kalkkunaviipaleen. Välillä pyöräytän munakkaan. Puuroa tulee syötyä yleensä viikonloppuisin ja kaveriksi saatan leipoa mantelisämpylöitä. Olisi kiva syödä enemmän hedelmiä mutta refluksi rajaa pois aika paljon (tomaattikin välillä potkii takaisin). Ennen söin joka aamu banaanin tai appelsiinin.

Vierailija
57/69 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chiavanukkaan tuoreiden marjojen kera ja matchalatten.

Ihmetyttää miksi tämä on saanut niin paljon alapeukkuja. Chiavanukas on herkullista, helppo tehdä ja pitää kylläisenä pitkään. Matchalatte puolestaan terveellisempää kuin tavallinen kahvi ja ainakin mun mielestä makukin on hyvä...

Vierailija
58/69 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään tietenkään. Vettä join, koska oli jano. Terveelliseen syömiseen kuuluu aina pätkäpaasto. Minulle sopiva rytmi on aloittaa syöminen iltapäivän puolella.

Ei todellakaan aina kuulu. Toisille sopii, toisille ei. Itselle puskee hirvee migreeni päälle jos jätän aamiaisen tai lounaan syömättä.

Vierailija
59/69 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Chiavanukkaan tuoreiden marjojen kera ja matchalatten.

Ihmetyttää miksi tämä on saanut niin paljon alapeukkuja. Chiavanukas on herkullista, helppo tehdä ja pitää kylläisenä pitkään. Matchalatte puolestaan terveellisempää kuin tavallinen kahvi ja ainakin mun mielestä makukin on hyvä...

Varmaan koska ovat niin eksoottisia, tai sitten matchan kalanmaku ei houkuta. Siinähän on pieni sellainen kalan sivumaku.

Vierailija
60/69 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonjogurttia pellavansiemenrouheella ja siivun gluteiinitonta leipää juustolla. Kahvi täysmaidolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi