Te mielestänne terveellisesti syövät ihmiset...
Kommentit (69)
Joku vetää rasvatonta juustoa ja maitoa ja kuvittelee syövänsä terveellisesti... morjes .
Vierailija kirjoitti:
Toiselle terveellinen voi olla toiselle epäterveellistä. Ainut näissä mitä karsastan on eläinperäisten tuotteiden kova käyttö, tyyliin samalla aterialla sekä lihaa, kananmunia että juustoja, ympäristövaikutusten vuoksi.
Viittasit varmaan mun viestiin. En läheskään joka päivä käytä mitään eläinperäistä ja lähes kaikki eläinperäinen mitä käytän tulee omalta tilalta. - se kauhean paha ihminen joka söi munia ja pekonia aamiaiseksi
Turkkilaista jogurttia mustikoilla ja manteleita.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kolme eri aamupalaa, joita syön vuorotellen. Harvoin syön mitään muuta, näihin en vaan kyllästy.
Eilen:
2 munan munakas, jossa herkkusieniä, tomaattia, sipulia, pinaattia ja juustoraastetta
vettä ja kahvia
Tänään:
reissumies, jossa avokadoa "levitteenä", tomaattia, rucolaa ja mausteita
vettä ja kahvia
Huomenna:
rahkaa ja marjoja
vettä ja kahvia
Mun reissumiehestä näköjään unohtui leikkeleet.. eli pippurikalkkunaa oli tänään, ja yleensä muulloinkin. Palvikinkkua toisinaan.
Banaanilettua (1.5 munaa + banaani + hiukan kookosjauhoja, paistettu voissa)
Omenan
Kupillisen mustaa kahvia
Mansikka-banaanismoothieta ja 2 isoa mukillista teetä.
Viipaleen Fazerin taysjyväruispuikulaa, jonka päällä juustoa, kurkkua ja paprikaa
nektariinin
kourallisen mustikoita
kahvia ja vettä
Kaks palaa paahtoleipää joiden päällä avokadoa, omena.
Neljän viljan puuroa mustikoilla ja voisilmällä sekä puolikkaan omenan 🍎
Kaurapuuroa. Aamulla ei tee mieli mitään raskasta. Olen yrittänyt esim raejuustoa syödä lisäksi, mutta puuro on ainut mikä maittaa. Sen kanssa syön marjoja ja juon kahvia.
En mitään tietenkään. Vettä join, koska oli jano. Terveelliseen syömiseen kuuluu aina pätkäpaasto. Minulle sopiva rytmi on aloittaa syöminen iltapäivän puolella.
Kaksi palaa ruisleipää hummuksella, salaatilla, tomaatilla ja avokadolla. Maustamatonta jukurttia punaviinimarjoilla. Ison kupin teetä ja lasillisen appelsiinimehua sekä D-vitamiini ja foolihappo.
Soijajogurttia, sokeroimatonta mysliä, muutama manteli, porkkana ja kaksi kuppia kahvia kauramaidolla.
Yleensä turkkilaista jogurttia marjoilla ja täysjyväleipää. Leivän päälle laitan yleensä tomaattia, kurkkua ja kalkkunaviipaleen. Välillä pyöräytän munakkaan. Puuroa tulee syötyä yleensä viikonloppuisin ja kaveriksi saatan leipoa mantelisämpylöitä. Olisi kiva syödä enemmän hedelmiä mutta refluksi rajaa pois aika paljon (tomaattikin välillä potkii takaisin). Ennen söin joka aamu banaanin tai appelsiinin.
Vierailija kirjoitti:
Chiavanukkaan tuoreiden marjojen kera ja matchalatten.
Ihmetyttää miksi tämä on saanut niin paljon alapeukkuja. Chiavanukas on herkullista, helppo tehdä ja pitää kylläisenä pitkään. Matchalatte puolestaan terveellisempää kuin tavallinen kahvi ja ainakin mun mielestä makukin on hyvä...
Vierailija kirjoitti:
En mitään tietenkään. Vettä join, koska oli jano. Terveelliseen syömiseen kuuluu aina pätkäpaasto. Minulle sopiva rytmi on aloittaa syöminen iltapäivän puolella.
Ei todellakaan aina kuulu. Toisille sopii, toisille ei. Itselle puskee hirvee migreeni päälle jos jätän aamiaisen tai lounaan syömättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chiavanukkaan tuoreiden marjojen kera ja matchalatten.
Ihmetyttää miksi tämä on saanut niin paljon alapeukkuja. Chiavanukas on herkullista, helppo tehdä ja pitää kylläisenä pitkään. Matchalatte puolestaan terveellisempää kuin tavallinen kahvi ja ainakin mun mielestä makukin on hyvä...
Varmaan koska ovat niin eksoottisia, tai sitten matchan kalanmaku ei houkuta. Siinähän on pieni sellainen kalan sivumaku.
Luonnonjogurttia pellavansiemenrouheella ja siivun gluteiinitonta leipää juustolla. Kahvi täysmaidolla.
Mulla on kolme eri aamupalaa, joita syön vuorotellen. Harvoin syön mitään muuta, näihin en vaan kyllästy.
Eilen:
2 munan munakas, jossa herkkusieniä, tomaattia, sipulia, pinaattia ja juustoraastetta
vettä ja kahvia
Tänään:
reissumies, jossa avokadoa "levitteenä", tomaattia, rucolaa ja mausteita
vettä ja kahvia
Huomenna:
rahkaa ja marjoja
vettä ja kahvia