Tubettaja Tytti Shemeikan ikä?
Kommentit (11)
Suurinpiirtein saman ikäinen kuin ikätoverinsa. Miehensä on tullut tunnetuksi Lauri Tähkä parodiastaan.
Ai nyt ymmärrän miksi hänestä on kysymys täällä, on paksuna. Onnea...
Toivottavasti lapsesta tulee terve, vaikka hän onkin ns" riskisynnyttäjä."
Muistaakseni työskentelee ylellä ja mikäli en ole aivan väärässä niin muitakin sieltä raskaana samaan aikaan.
Kummallinen ilmiö muuten tuo miten samalla työpaikalla naiset alkavat tulla raskaaksi samaan aikaan, harrastetaankohan siellä jotain orgioita jossa miehet siittävät samanaikaisesti, vai johtuuko se tästä interwepsin aikakaudesta: Tytti: Nyt ukko äkkiä tänne sen meisselin kanssa se ja se ilmoitti juuri twitterissä alkaneens yrittää lasta haluan olla inessä skenessä
Siis onko hänellä mies? Miten sen näköisellä valaalla voi olla mies kun itse olen normaalipainoinen eikä kukaan mies ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko hänellä mies? Miten sen näköisellä valaalla voi olla mies kun itse olen normaalipainoinen eikä kukaan mies ole kiinnostunut.
Oiskohan sun asenteesta kii?
Ulkoisesti näyttää yli 40-vuotiaalta, ylipaino vanhentaa, henkinen ikä on vinkuvan 14-vuotiaan tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oiskohan sun asenteesta kii?
Veikkaan ettei tuolla kirjoittajalla ole ulkonäkökään hääppöinen.
Onnea Tytille ja hänen miehelleen raskauden johdosta.
Vierailija kirjoitti:
Mietihän nyt pää puhki, miksi kukaan ei kiinnostu sinusta 😂. Meille muille se selviää hetkessä.
Up