Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen menossa gynekologiseen leikkaukseen

Vierailija
02.08.2019 |

Minulla on ollut hoitokontakti psykiatriselle. Luetaanko nämä psykiatrian tiedot gynen puolella?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. Vaikuttavatko ne siihen kuinka käyttäydyt leikkauksessa (suurempi tarve rauhoittaville/ei saa käyttää lisää rauhoittavaa jne)? Tuo varmaan ainut syy miksi noita katselisivat. Lääkkeet käytävä läpi ettei tule ongelmia. Muuten eivät ole kiinnostuneita mt ongelmistasi. 

Vierailija
2/5 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta lääkityksiin, en käytä säännöllistä lääkitystä. Mutta en myöskään halua gynen teksteihin mt-puolen juttuja. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-jutut eivät vaikuta leikkauksen aikaiseen käyttäytymiseen muuten kuin että haluan tietää mitä minulle tehdään ja mitä kipulääkettä saan. Ahdistun herkästi joten haluan tietää miten asiat menevät. Ap

Vierailija
4/5 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle laitetaan leikkauksen kohdalle omakantaan AVOHOITO. Jolloin jälkikäteen kukaan ei tiedä mitä hoidettiin vaan käynti katsotaan hullun harhaluuloksi. Onnea sinulle !

Vierailija
5/5 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaikuta lääkityksiin, en käytä säännöllistä lääkitystä. Mutta en myöskään halua gynen teksteihin mt-puolen juttuja. Ap

Ne laitetaan siihen. Ensin tulee puolen sivun - 1 sivun mittainen teksti miten HULLU olet ja sitten mitätöidään vaivojasi, annetaan kunva, että laikataan vain mielenrauhasi vuoksi ja kuitataan kaikki avohoidolla...

Näin kohdellaan, vaikka ei olisi skitsofreniaa, kaksisuuntaista tai mittään muutakaan "vakavaa" ongelmaa. Kerran hullu, aina hullu.

Tästä voisi muuten tehdä kansalaisaloitteen, että jätettäisiin hulluttelematta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi