Pahin turnoff miehessäsi?
Minulla se, että mies lähtee joka vuosi Jyvääskylään ryyppäämään ja katsomaan ralleja. En tiennyt, että humanisteja kiinnostaa tuollainen. :/
Kommentit (63)
Jatkuva nalkutus ja omasta painostaan valittaminen. Luoja varjele tältäkö miehistä tuntuu usein parisuhteessa?
Maiskutus ja epäsosiaalinen ahmiminen ruokapöydässä, myös vieraiden läsnäollessa ja ravintolassa. Keskittyy vain ja ainoastaan omaan syömiseensä, koska "syödessä ei kuulu jutella, se on ruoan halveksimista".
Juu emme harrasta "romanttisia illallisia".
Vierailija kirjoitti:
Maiskutus ja epäsosiaalinen ahmiminen ruokapöydässä, myös vieraiden läsnäollessa ja ravintolassa. Keskittyy vain ja ainoastaan omaan syömiseensä, koska "syödessä ei kuulu jutella, se on ruoan halveksimista".
Juu emme harrasta "romanttisia illallisia".
😂 ei juma*lauta mikä torspo. En todellakaan voisi elää tuollaisen ihmisen kanssa.
empatia puuttuu täysin, ei osaa lohduttaa ketään. Nälviminen ja joka lauseessa jonkin tapainen vittuilu. siksi onkin harkinnassa tämä suhde..
En keksi muuta kuin sen, etta on joskus liian "helppo". Siis tyyliin "ihan sama mulle, paata sina".
Haha kerron turn offit viimeksi tapailemassani miehessä.
-oikeasti lapsellisia juttuja
-vähän mahaa (ei näkynyt vaatteet päällä)
Taas joku persu asialla. Seuraava looginen ketju tämän miehen tekemän ketju jälkeen on sitten tietenkin kun aletaan hakea vikoja naisestasi...
Mieheni Aspergerin syndrooma joka diagnosoitiin vasta naimisiinmenon jälkeen. Olin kyllä jo pitkään epäillyt sitä....
Tunkee syödessään suun ihan täyteen ruokaa ja sitä sitten posket pullollaan pureskelee.
Juo olutta lähes joka ilta.
Kuorsaa jos juo olutta illalla.
Ei pidättele pierujaan edes ruokapöydässä.
Jos saa päättää ruuan, syödään makkaraa. Tai nakkeja ja ranskalaisia.
On nykyään lihava, oikeasti lihava.
:(
Vierailija kirjoitti:
Tunkee syödessään suun ihan täyteen ruokaa ja sitä sitten posket pullollaan pureskelee.
Juo olutta lähes joka ilta.
Kuorsaa jos juo olutta illalla.
Ei pidättele pierujaan edes ruokapöydässä.
Jos saa päättää ruuan, syödään makkaraa. Tai nakkeja ja ranskalaisia.
On nykyään lihava, oikeasti lihava.
:(
Makkala ja olut on hyvvää.
Mies ei käytä deodoranttia tms. Käy kyllä paljon suihkussa, eikä ole kova hikoilemaan, mutta ei se silti estä sitä, että satunnaisesti hiki haiskahtaa...
treffit kirjoitti:
En keksi muuta kuin sen, etta on joskus liian "helppo". Siis tyyliin "ihan sama mulle, paata sina".
Olet siis lapsi, joka haluaa kumppanikseen vanhemman, joka päättää puolestasi kaiken. Asia selvä!
Suhde on ohi. Mutta 5cm muna, kontrollointiyritykset, saituus.
Negatiivinen asenne, kaikesta pitaa valittaa. Kaikki on jonkun vika ja huonosti ja prseesta. Muut kuskit on idiootteja, eu on idiootti, ennen oli paremmin, ennen kaikki oli pskaa, telkkarissa kaikki on huonoa, ei ehdi mitaan, ei oo mitaan tekemista, vali vali vali vali valivali. Ja jos jostain keskustellaan niin ei vastaa aidosti mun kommentteihin, vaan kayttaa niita aasinsiltana aivan mihin tahansa aiheeseen silla on itse mielessa mista se haluaa valittaa.
Ei ole karvoja alueella x