Antaako teidän miehet imeä heidän nänniään?
Omani ei anna, olen silti muutaman kerran saanut sen näppäistyä suuhuni ja imenyt. Mielestäni se on kivaa, ja jos mies saa imeä minun rintojani miksen minä saisi hänen?
Kommentit (25)
Oikea mies ei anna imeä nänniänsä. Oikea mies läimäisee naista takamukselle ja antaa palaa.
Tikkariaan antaa, tykkän enemmän siitä. On kuin tutti jota maiskutella.
Ilman muuta antaisin jos vaimo vaan haluaisi. On erittäin kiihottavaa. Valitettavasti tuota on tapahtunut vaan ehkä kerran tai kaksi 18 vuotta sitten.
Mun mies kiihottuu hetkessä nollasta sataan jos imen hänen nänniään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä edes haluaisin tehdä niin?
Koska jos olisit imeväisnainen.
Jos se ei miehen mielestä ole kivaa eikä halua että teet sitä, niin sulla ei oo oikeutta tehdä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta antaisin jos vaimo vaan haluaisi. On erittäin kiihottavaa. Valitettavasti tuota on tapahtunut vaan ehkä kerran tai kaksi 18 vuotta sitten.
Mikset pyydä sitä vaimoltasi? Meillä miehen nännien imeminen ja nipistely kuuluu lähes jokaiseen rakastelukertaan :)
Minäkin tykkään hyväillä ja nuolla niitä, mutta jos mies ei kerran siitä tykkää, niin ei sitä väkisin saa tehdä. Inhottava ajatuskin tehdä niin vastoin toisen tahtoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset pyydä sitä vaimoltasi? Meillä miehen nännien imeminen ja nipistely kuuluu lähes jokaiseen rakastelukertaan :)
Koska vaimoani ei muutaman ekan vuoden jälkeen ole pahemmin kiinnostanut mistä minä pitäisin seksissä.
Ei aiemmin, nykyään kyllä, oli todella epävarma rintojensa vuoksi, mutta hankittuaan silikonit, tuntee taas itsensä mieheksi.
Antaa, ei tunnu mitenkään erityiseltä hänestä, mutta tulee tehtyä aina silloin tällöin kun annan kokovartalohieronnan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska vaimoani ei muutaman ekan vuoden jälkeen ole pahemmin kiinnostanut mistä minä pitäisin seksissä.
Onpa surullista. Oletteko yrittäneet käydä asiasta kiihkotonta mutta perusteellista keskustelua? Onhan se vaimostakin mukavaa kun mies on kunnolla kiihottunut! Ja tietysti itsekin.
Olen mies enkä anna imeä nännejäni. Tuntuu jotenkin liian voimakkaalta ja epämiellyttävältä. Vaikea kuvailla tunnetta tarkkaan, mutta ei tunnu hyvältä ollenkaan, siihen liittyy myös jonkinlasta omituista kihelmöintiä leukaperissä(?!) Kaikenkaikkiaan ei ole minun juttu.
Antaa ja saa myös nipistää. Tykkää siitä.