Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies menee reissuun kohteeseen, joka meidän yhteinen haave

minä vain
02.08.2019 |

Mies lähdössä reissuun kohteeseen, josta olemme puhuneet yhdessä vuosia. Kohde toisella puolen maailmaa ja selkeästi hieman kalliimpi esim lentojen suhteen. Olemme puhuneet, että joku vuosi sinne mennään. Nyt mies puuhaa kohteeseen menoa aikuisen poikansa kanssa. Olen sanaton :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko puhunut hänen kanssa, että yhdessä menette ja esim säästäneet rahaa. Miksi ette ole menneet, vaikka vuosien haave?

Jos poika on pyytänyt isäänsä ja alkaneet toteuttamaan reissua.

Vierailija
2/8 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo reissu estä sitä, että tekin menette sinne sitten jonain vuonna. Mä nostan hattua isälle, joka reissaan lapsensa kanssa, ihan sama missä. Itsekin olen tänä kesänä käynyt reissussa ensin aikuisen poikani kanssa, ja sitten vielä aikuisen tyttäreni kanssa. Ihan parasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varmaan kyllästyi odottelemaan, jos jo kerran vuosia puhuttu asiasta. 

Vierailija
4/8 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo taas.

Olen sanaton.

Vierailija
5/8 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin kyllästynyt noihin geenejään palvoviin isimiehiin. Kun ei se edes lopu ikinä vaan aikuisten lasten persettä nuollaan, paskat parisuhteesta. Meillä sama juttu, itse en ikävä kyllä jaksa enää.

Vierailija
6/8 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheista olisi kannattanut myös siirtyä tekoihin eli varata lennot ja hotellit. Ilmeseisti miehesi poika ei ole tyytynyt vain puhumaan vuosia asiasta vaan on oikeasti pistänyt tuumasta toimeen. 

Vierailija
7/8 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma tama olisi vasta siina vaiheessa, jos mies sanoisi ettei halua menna sinne enaa uudestaan, kun on jo kerran kaynyt :D 

Vierailija
8/8 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIes säästänyt rahat omaan matkaansa a, nainen ei.

Tuo minullekkin kävi exän kanssa, oli sovittu paikka ja että säästetään. Minä säästin , ex shoppaili tilinsä samaan malliin joka kk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän