Äitiyspakkausta kellään (tulossa) ylimääräisenä?
Tiedustelen täältä, että olisiko jollain tulossa äitiyspakkaus mitä ei itse välttämättä tarvitsis? Siitähän saa valita joko rahana tai pakkauksena. Kela ei voi myydä pakkauksia, ja haluaisin sen mun ulkomailla asuvalle sukulaiselle kuitenkin antaa. Niin voisin sen ostaa esim. siihen hintaan minkä kelakin siitä rahallisena korvaa.... ?
Kommentit (10)
just. jonkun pitäs antaa oma etuutensa jollekki noin vaan että se jaettas norsunluurannikon sukulaiselle joopajoo
Vierailija kirjoitti:
Miksi et voi itse koota samantyylistä pakettia ja lähetät sen?
Maksaa liikaa.
sgfrwe, idiootti.... :D Pointti oli että jos se on jollekkin YLIMÄÄRÄINEN, eli siis vielä ehtii valita ottaako pakkauksen vai rahan, niin jos ottais muuten rahana, niin ottaisikin sen pakkauksen ja aloittaja sitten ottaa sen paketin ja mamma saa rahat mitkä muuten olis saanut kelalta.
Eikös niitä pakkauksia saa ostaa sieltä missä niitä tehdään? Vieläkö se on Reima?
Vierailija kirjoitti:
Eikös niitä pakkauksia saa ostaa sieltä missä niitä tehdään? Vieläkö se on Reima?
Jep, googlaa Finnish baby box. Tuskin kukaan haluaa myydä sulle omaansa sillä 140 eurolla (tai mitä se nykyään onkaan).
Eiköhän ihan kohtuullista olisi, että sinä ap maksaisit pakkauksesta enemmän kuin Kelan korvaus olisi. 200€ (ja siitä ylöspäin) voisi olla ihan realistinen.
Ei kai kukaan jaksa nähdä ylimääräistä vaivaa (pktin tilaaminen, pktin hakeminen, pktin kuljetus) ilman mitään korvausta jos saman summan saa tilille tekemättä mitään? Lisäksi vielä jonkun itselleen täysin vieraan ihmisen hyväksi? Haloo.
250€ voin myydä. Sen verran niistä maksetaan ulkomailla.
Pakkaus tulee vasta joulukuussa.
Juu, kyllähän tuosta joku vaivanpalkka pitäisi saada myös. Ei se laatikko kotiin asti tule vaan pitää hakeakin jostain
Vierailija kirjoitti:
sgfrwe, idiootti.... :D Pointti oli että jos se on jollekkin YLIMÄÄRÄINEN, eli siis vielä ehtii valita ottaako pakkauksen vai rahan, niin jos ottais muuten rahana, niin ottaisikin sen pakkauksen ja aloittaja sitten ottaa sen paketin ja mamma saa rahat mitkä muuten olis saanut kelalta.
Siis hyväksyt sen että SUN maksamilla äitiyspakkauksilla tehhään lehmänkauppoja!
Ne pakkaukset ovat tarkoitettu meidän äideille ja perheille avuksi ja tueksi,ei kellekään muulle!
Ja todellakin,jonkun uppo-oudon takia viittisit nähdä moisen vaivan.
Miksi et voi itse koota samantyylistä pakettia ja lähetät sen?