Millainen ihminen ilmoittaa kukkapenkissä kasvavasta yhdestä kannabiskasvista hätäkeskukseen?
Kommentit (26)
MInä en ilmoittaisi. Poimisin kylmän rauhallisesti omaan taskuuni.
Joku järkevä.
Paloiko sulta keittiökin vai mitä sä itket asiasta?
Harmi ettei poliisille voi enää soittaa, vaan menee Häken kautta.
Ei tulis mieleen muuta kuin hymähtää
:D En tiedä, mutta tuollaisten vuoksi kylvän kuituhamppua aina joka kesä ympäri kaupunkia. Poliisit sitten käyvät repimässä niitä irti päivät pitkät.
Suosittelen samaa muilekin. Siemeniä saa kilon pusseissa Ruohonjuuresta.
MInä olisin nyhtänyt sen pois ja viskannut roskiin. Löysin naapurimökiltä pienen kasvihuoneellisen verran, mutta enää niitä ei siellä kasva.
Vierailija kirjoitti:
Harmi ettei poliisille voi enää soittaa, vaan menee Häken kautta.
Pitäisi ehdottomasti olla edelleen oma puhelinnumero suoraan poliisille.
Vierailija kirjoitti:
Joku järkevä.
Paloiko sulta keittiökin vai mitä sä itket asiasta?
Jos häiritsee niin paljon niin miksei voi vaikkapa vaan repiä sitä víttuun sieltä itse? Tarvii poliisia vaivata pikkuasialla.
Vierailija kirjoitti:
MInä en ilmoittaisi. Poimisin kylmän rauhallisesti omaan taskuuni.
Minä en tietäis mitä tekisin sillä, kun ei ole käsitystä paljonko sitä kestäis syödä kerralla.
Pelkäisin varmaan sitäkin, että kuitenkin erehtyisin kasvista ja vahingossa myrkyttäisin itseni. :D
Ja kuivattelu olis varmaan turhaa, kun en polta edes tupakkaa.
Saisinko lie niitä itse kuivateltuja lehtiäkään sitten käärittyä ja polteltua.
Pyöräillessä on kyllä yhdellä rantareitillä sellainen kohta missä haisee kettutarhalle.
Vähän sama kuin entisen naapurini kämpiltä rappukäytävään leijaileva haju...
En ole jaksanu pysähtyä tarkistamaan onko siellä kasvi vai joku saukon pesä.
Vierailija kirjoitti:
:D En tiedä, mutta tuollaisten vuoksi kylvän kuituhamppua aina joka kesä ympäri kaupunkia. Poliisit sitten käyvät repimässä niitä irti päivät pitkät.
Ei sullakaan ole kaikki muumit laaksossa.
Lainkuuliainen.
Se yksi kasvi saattaa indikoida, että jossain lähistöllä on luontoon istutettu viljelmä, josta kasvi on tuulen mukana kulkeneiden siementen kautta levinnyt.
Vierailija kirjoitti:
Ja tämäkin vielä!
Jos sattuis kasvi kohdille, niin se olis sitten varmaan just tuota eikä siitä jännittävästä löydöstä olis edes teoriassa mitään iloa :)
Siemeniä on kyllä ollut niin Ruohonjuuresta kuin Citymarketistakin, mutta ei ole tullut kasvateltua ikinä niitä edes koristeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Lainkuuliainen.
Se yksi kasvi saattaa indikoida, että jossain lähistöllä on luontoon istutettu viljelmä, josta kasvi on tuulen mukana kulkeneiden siementen kautta levinnyt.
Ehkäpä sitä pahinta lajiketta mitä pistetään suoneen😬
Hamput niittoon ja hampuusit linnaan.
Kyllä maailma pelastuu.
Polttaisin sen piipussa pois. Palkkiota en kaipaa vaikka poistamalla sen maisemasta saattaisin pelastaa pari kukkahattua psykoosilta, mitä moisen kasvin näkeminen tottumattomalle helposti aiheuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ilmoittaisin.
Minä myös.
Kyllä minä ilmoittaisin.