Känniset Suomijuntit huusivat esiintymässä olevalle tytölle niin, että hän alkoi itkemään.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006191705.html
Miksi suomalaisilla ei ole minkäänlaisia käytöstapoja?
Kommentit (147)
Opettajaäidit olleet liikkeellä. Takakireys ei ole hellittänyt tässä pikku kesäloman aikana. Ripittäminen ja kiukuttelu aloitettu jo kaupan kassoille ja tarjoilijoille. Ei näitä saisi päästää matkustelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuvastaa just suomalaisia. V*tun heikkolahjaisia raivopäitä. Hyvää mallia jälkikasvulle... Mut mitä muuta voi wt:ltä odottaa.
Tyttöparka (esiintyjä) , hänelle voimia.
Vastauksesi kertoi ikävä kyllä enemmän sinusta.
Eliitti matkustaa jälleen kilpaa halvan virolaisen viinan perässä, onnea voittajille!
Missä kohtaan juttua sanottiin että olivat kännissä?
Vierailija kirjoitti:
Mutta vaikka joku olisikin raivonnut esiintyjälle, niin ei tuo kyllä esiintyjältäkään ihan normaalia käytöstä ole mennä lattialle huutamaan ja repimään hiuksia. Toivottavasti ko. tyttöä ei enää laiteta esiintymään julkiselle paikalle, koska hänestä ei ilmiselvästi siihen ole.
Ja joo, on ollut lasten vanhemmiltakin huonoa käytöstä.
Just hyvää käytöstä tytötä. Tuollaiset raivoajat pitää saada kuriin. Kaikki asiakaspalvelijat, jotka kohtaavat k-päitä saisivat mielestäni halutessaan heittäytyä lattialle repimään hiuksiaan. Tehdään tästä uusi trendi, pelastetaan suomi aasiakkailta!
Olihan siellä joku juonut oluttakin!! Järkyttävää 😂😂😂
Hyvää matskuu M/S Romantic 2:een...
Vierailija kirjoitti:
Mutta vaikka joku olisikin raivonnut esiintyjälle, niin ei tuo kyllä esiintyjältäkään ihan normaalia käytöstä ole mennä lattialle huutamaan ja repimään hiuksia. Toivottavasti ko. tyttöä ei enää laiteta esiintymään julkiselle paikalle, koska hänestä ei ilmiselvästi siihen ole.
Sulla ei näemmä ole mitään hajuakaan mitä paniikkikohtaus voi olla!! Ei se tyttö sitä kohtausta oo voinu estää mutta nämä idiootti vanhemmat voi miettiä omaa käytöstään! Mä en tajua miksi tohon ei puuttunut kukaan toinen aikuinen
Känniääliöt olisi pitänyt uittaa kölin ali
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaan juttua sanottiin että olivat kännissä?
Sanottiinko jossain että eivät olleet kännissä?
suomijuntti + humala = huono käytös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"– Se vetäjä sai kauhean hermoromahduksen, repi itseään hiuksista, meni lattialle makaamaan ja huusi ihan hysteerisesti, hän kuvailee."
Herram jumala! Luulisi että tuollainen olisi jo lapsille melko traumaattinen kokemus. Eikö vetäjän täytyisi pystyä tiukassakin paikassa pitämään pokka? En tiedä mitä ajatella...
Sai paniikkikohtauksen. Kuule siinä ei ole enää kyse mistään pokan pitämisestä? Nauttisitko, jos kymmeniä aikuisia tulisi raivoamaan sinulle ja tunkeutuisi lähellesi asiasta, johon et ole voinut vaikuttaa?!
Pyytäisin heitä rauhallisesti poistumaan sillä he pelottavat lapsia. Jos eivät poistuisi niin poistuisin itse
Toivottavasti raivoääliöistä tehtiin lasut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei näemmä ole mitään hajuakaan mitä paniikkikohtaus voi olla!! Ei se tyttö sitä kohtausta oo voinu estää mutta nämä idiootti vanhemmat voi miettiä omaa käytöstään! Mä en tajua miksi tohon ei puuttunut kukaan toinen aikuinen
Jos saa tuollaisesta paniikkikohtauksen niin on parempi, että ei laiteta esiintymään julkiselle paikalle. Töitä varmasti muunlaisiakin löytyy ja lisäksi tuollaiseen työhön löytyy sellaisia tekijöitä, jotka eivät saa paniikkikohtausta känniääliöiden huutamisesta. Tuo tyttö ei tuollaiseen työhön ole todellakaan kykenevä, se ei silti tarkoita, etteikö hänestä olisi moneen muuhun työhön :)
Vierailija kirjoitti:
Opettajaäidit olleet liikkeellä. Takakireys ei ole hellittänyt tässä pikku kesäloman aikana. Ripittäminen ja kiukuttelu aloitettu jo kaupan kassoille ja tarjoilijoille. Ei näitä saisi päästää matkustelemaan.
No, tämäpä opettaja (ei vielä äiti) on kerran yhdellä keikalla huutanut yleisöstä yleisön hiljaa. Minulla on kantava ääni ja opettajan auktoriteetti. Varmasti olisin myös tuossa tilanteessa toiminut. Hulluja vanhempia kun on tullut ennenkin vastaan. Ne vanhemmat on muuten aina järjestään enemmän sekaisin kuin oireilevat lapsensa.
Kaikki sympatiat esiintyjän puolella, joutui täysin kohtuuttomaan tilanteeseen.
Muistan itse parhaiten ne asiakkaat, jotka raivoavat minulle, vaikka mitään syytä ei olisi. Olin mm. 15-vuotiaana kesätöissä hotellilla myymässä lippuja tapahtumiin. Eräs rouva osti lipun konserttiin, mutta konsertti alkoi todella myöhässä. Rouva tuli minulle raivoamaan siitä ja itku kurkussa yritin toisen kesätyöläisen kanssa pahoitella ja selittää, että meillä ei ole oikeutta antaa rahoja takaisin. Vastuussa ollut työkaveri sitten palautti ne 10-15 €, en tiedä jäikö rouva kuitenkin vielä paikalle. Muistan myös sen nuoren miehen, joka jonotti naisen takana, osti lipun, hymyili ja sanoi, että sillä naisella ei olisi mitään oikeutta raivota meille, ja meidän tulisi vain jättää nainen omaan arvoonsa.
Olen edelleen aspa, ja työhön kuuluu pahoitella. Olen kyllä liian herkkä ja joskus olen asiakkaan edessä purskahtanut itkuun, mutta silloin he käsittävät, että minua on turha syyttää tapahtuneesta. Eikä huonosti käyttäytyvä asiakas saa kuin huonoimman mitä meillä on tarjota, kun taas mukavalle asiakkaalle tarjoan parasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saa tuollaisesta paniikkikohtauksen niin on parempi, että ei laiteta esiintymään julkiselle paikalle. Töitä varmasti muunlaisiakin löytyy ja lisäksi tuollaiseen työhön löytyy sellaisia tekijöitä, jotka eivät saa paniikkikohtausta känniääliöiden huutamisesta. Tuo tyttö ei tuollaiseen työhön ole todellakaan kykenevä, se ei silti tarkoita, etteikö hänestä olisi moneen muuhun työhön :)
Mitä jos kuitenkin aikuiset ihmiset opettelisi käyttäytymään? Tiedän, tiedän, ei tule tapahtumaan mutta sinun ehdotuksesi mukaisesti lähtisi työt myös hyvin monelta aspalta kuten täällä on kerrottu. Eikä kukaan noille laivoille tai ainakaan mihinkään lastentapahtumiin tulisi esiintymään jos niihin aletaan vaatia mt-tutkimuksia.
Miettikää nyt itse olisitteko nuorena pärjänneet, jos yhtäkkiä lauma vihaisia hulluja alkaa rähinöimään ja olet yksin niitä vastassa.
Mulla on ollut paniikkihäiriö ja olen silti esiintynyt useissa ammattiproduktioissa ja myös suorassa lähetyksessä. Ei ole tullut koskaan paniikkia julkisesti, mutta eipähän ole myöskään sekopäinen yleisö hyökännyt kimppuun. Siinä menee kokeneemmallakin esiintyjällä pasmat sekaisin, saati jollain tilanteeseen täysin syyttömällä nuorella.
Jälleen hyvä muistutus, että risteilyjä, varsinkin Tallinnaan, tulisi välttää kuin ruttoa.
Olisikohan kerran ollut niin, että ei saanut hävetä silmiään päästään. Sekin kerta taisi olla joku syksyinen risteily lomasesongin ulkopuolella.
Tyypillistä risteilijäainesta.