Millainen mies ei käytä lainkaan mikroa ruuanlaitossa mutta huolehtii muuten siitä että keittiö on kunnolla varustettu?
Hän suosii esimerkiksi teräskulhoja ja hankkii runsaasti erilaisia välineitä ja koneita.
Kommentit (12)
Mies, joka haluaa syödä hyvää itsetehtyä ruokaa ja on hyvä kokki. Ei halua mikroruokaa, ja ymmärrän.
Millainen ihminen käyttää mikroa ruoanlaitossa? Jos ei ole pakko (esim. liian kiire). Mikro tuhoaa ruoasta terveellisyyden.
Onko se muuten hyvin varustettu vai löytyy mikro jostain muualta?
sellainen joka osaa tehdä muutakin ruokaa kuin lämmittää eineksiä.
Meillä ei ole koskaan tehty mikrossa ruokaa
Mikroa ei tarvita kunnon ruuanlaitossa
Mitä ihmettä se mikro tuhoaa? Se on fotoneilla toimiva lämmityskone. Enemmän ne parsakaalit vitamiinit liukenee sinne keitinveteen.
Laskutaidoton. Halvemmaksi se pienen voipalan sulatus mikrossa tulee kuin liedellä.
Meillä ei ole mikroa ollenkaan. Mitä se kertoo meistä? No ei mitään muuta kuin sen, ettei olla koettu sille tarvetta.
Minä, 38-v mies teen ruokaa päivittäin itselleni ja kahdelle kouluikäiselle lapselle. Meillä ei ole ollut mikroa kohta kuuteen vuoteen ja ei olla kaivattu.. Keittiöstä löytyy kaikki tarpeellinen (ja aika paljon ylimääräistä) kunnollisten aterioiden valmistamiseen. Ainut mihin olen joskus mikroa kaipaillut ovat mikro-popparit mutta niistäkin tulee kattilassa parempia (tosin hieman työläämpi). Eineksistä syömme ainoastaan maksalaatikkoa 1krt/kk ja se on aivan loistavaa kun lämmittää uunissa, pieni voi nokare pinnalla👍
Fiksu mies. Mikro on melkoinen turhake. Samaa sarja vedenkeittimen kanssa.
Ei avuton - 80 kirjoitti:
Minä, 38-v mies teen ruokaa päivittäin itselleni ja kahdelle kouluikäiselle lapselle. Meillä ei ole ollut mikroa kohta kuuteen vuoteen ja ei olla kaivattu.. Keittiöstä löytyy kaikki tarpeellinen (ja aika paljon ylimääräistä) kunnollisten aterioiden valmistamiseen. Ainut mihin olen joskus mikroa kaipaillut ovat mikro-popparit mutta niistäkin tulee kattilassa parempia (tosin hieman työläämpi). Eineksistä syömme ainoastaan maksalaatikkoa 1krt/kk ja se on aivan loistavaa kun lämmittää uunissa, pieni voi nokare pinnalla👍
Maksalaatikko on myös loistavaa paistettaessa pannulla (ei niin) pienen voinokareen kanssa. Suosittelen kokeilemaan.
Osaa tehdä ruokaa.