Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkittu juttu: Sperma sisältää masennuslääkkeitä, jotka pitävät naiset onnellisina.

Vierailija
01.08.2019 |

Sperma sisältää masennuslääkkeitä, jotka pitävät naiset onnellisina.

Naimisissa naisilla on paljon enemmän seksiä.

Naimattomat keski-ikäiset naiset masentuvat osittain, koska ... Sperma sisältää ”monia mielialaa nostavia yhdisteitä: endorfiineja, estronia, prolaktiinia, oksitosiinia, tyrotropiinia vapauttavaa hormonia ja serotoniinia”.

Attention, Ladies: Semen Is an Antidepressant
Vaginal exposure to semen elevates women's mood.

https://www.psychologytoday.com/us/blog/all-about-sex/201101/attention-…

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut tämän omassa elämässäni. En tosin usko tietenkään, että pelkkä sperma sen tekisi, vaan tietysti se itse seksi ja muu läheisyys tekee myös onnellisemmaksi kuin elämä, jossa mitään läheisyyttä ja seksiä ei ole.

Vierailija
2/4 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut tämän omassa elämässäni. En tosin usko tietenkään, että pelkkä sperma sen tekisi, vaan tietysti se itse seksi ja muu läheisyys tekee myös onnellisemmaksi kuin elämä, jossa mitään läheisyyttä ja seksiä ei ole.

Kyllä sekin. Oma kokemukseni miehenä on se, että nainen on aina iloisimmillaan kun makaa kainalossa hyvän seksin päätteeksi spermat v-itussa. Nainen on silloin onnellisimmillaan. Jotkut saattavat saada saman suun kautta, jos pitävät spermaa kielen alla (josta hormonit imeytyy myös tehokkaasti), mutta v-itun tai perceen kautta paras imeytyminen toki. Mutta ehkäisy pitää olla kunnossa, jos tästä haluaa nauttia ilman jälkikasvujen tuloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin oksitosiini ja endorfiini, jotka ovat mielihyvähormoneja ovat ihmisessä aina ja erittyvät kyn jotain sellaista tekee, joka tuottaa mielihyvää.

Vaikkapa seksi.

Oksitosiini saa synnyttäneen äidin vuotamaan maitoa.

Alkoholistille noiden tuotto lisääntyy kun saa viinaa.

Ton tutkimuksen perustelut kuulosti yhtä hyvältä kuin että jäätelön syönnin lisääntyminen aiheuttss enemmän hukkumisia.

(Lämmin keli jos tätä mieteit)

Vierailija
4/4 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies! Oletko masentunut? Ota itseltäsi suihin. Jos selkä ei taivu, ota kaverilta suihin, ja tietysti vastapalveluksena annat myös. Peppuunkin voi hommat hoitaa, toki.

Mitä niissä miesten vertaistukiryhmissä tehdään? Siis oikeasti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä