Julkkikset kokoontuvat Sisiliaan Googlen ilmastonmuutostilaisuuteen. 114 yksityiskonetta ja tehokkaita muskeliveneitä.
Kommentit (8)
Noinhan se menee. Rahvas voi vaikka kävellä tai uida paikalle.
Minua alkaa pikkuhiljaa nyppiä tämä ilmastovouhotus. Niin kauan, kun toimitaan näin kaksinaismoralistisesti, en aio itse muuttaa yhtään MITÄÄN omassa elämässäni tämän asian eteen. No, minulla ei ole ajokorttia, joten käytän julkisia ja kierrätän kaikki jätteeni tehokkaasti, mutta todellakin aion matkustaa pari kertaa vuodessa lentokoneella.
Vierailija kirjoitti:
Noinhan se menee. Rahvas voi vaikka kävellä tai uida paikalle.
Rahvas ei edes pääse tuonne. Mitä joku Katy Perrykin muka tajuaa ilmastonmuutoksesta? Lopettaisi keikkailun ja pitäisi konserttinsa kotoaan Watchissa.
Tämähän on ihan sama kuin juoppo menisi AA kokoukseen nautittuaan ensin six packin kaljaa ja kokouksen jälkeen heti baariin nauttimaan pullon viiniä..
Ketjun itkijöillä taas prioriteetit hukassa, mutta mitäpä nämä keittiötiedemiehet asioista ymmärtäisivät.
Puistattaa. Tämän kokouksen lopputulemana on varmaan jokin videokampanja, jolla kannustetaan kompensoimaan ja äänestämään hyviä tyyppejä ja ottamaan Katy Perryn uuden I love planet earth -kangaskassin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ketjun itkijöillä taas prioriteetit hukassa, mutta mitäpä nämä keittiötiedemiehet asioista ymmärtäisivät.
Noh, mitkä pitäisi olla ne prioritertit? Kyykyttää köyhiä afrikkalaisia, intialaisia ja kiinalaisia niin etteivät ne vahingossa pääsisi meidän elintasolle ja saastuttamaan yhtä pahasti?
Siinä vasta mieltä kerrakseen.