hirveät kuukautis vuodot
nää on mun ekat menkat ja on ollu nyt 3 päivää nää nii eilen ja tänää on ollu iha super runsaat vuodot et ku oon menny vessaa nii on tullu iha pönttöö sitä verta ja ku pyyhkäsen nii on tullu semmosta veristä limaa vähä ja sit verta aika paljon? onks tää vaarallista vai lopöuisko nää menkat kohta? en tiiä mitä pitäis tehä
Kommentit (8)
Maista, niin siitä tiedät, onko jotain oikeasti vialla. En tiedä sen tarkemmin sanoa, miltä vialliset menkat maistuu, kun en ole koskaan viallisia kokenut, mutta tietääkseni ne maistuu... no viallisilta! Maista!
Kuulostaa ihan normaalilta vuodolta. Runsaampaa vuotoa on yleensä 2-4 päivää, sitten pari päivää niukempaa vuotoa ja lopulta loppuu.
Esim. hormoonikierrukka on hyvä jos noin menkat on runsaat ja kivuliaat, myös ehkäisypillereitä voi käyttää.
Niinkuin joku teini täältä oikeasti mitään kyselisi, get real.
mä oon vasta 12 v enkä haluis alkaa nyt käyttää mitää e pillereitä vielä. äiti tietää menkoistani mut en oo sanonu näistä runsaista vuodoista
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan normaalilta vuodolta. Runsaampaa vuotoa on yleensä 2-4 päivää, sitten pari päivää niukempaa vuotoa ja lopulta loppuu.
okei kiitos kun kerroit :) katon jos alkais huomenna tai ylihuomen vähentymään
demiläiset on varmaan parempia neuvoon teinien menkoista ku täällä tuppaa oleen synnyttäneitä naisia ja sit vähän vanhempia mummeleita
Mene muualle provoamaan, perv0