Millaisessa kodissa asut vs millaisessa haluaisit asua?
Olen 30+ nainen ja asun kaupungin kerrostalokaksiossa, rakennettu 80-luvulla, wc ja lattiat alkuperäiskunnossa (eli aika huonokuntoiset) mutta seinät olen itse maalannut valkoisiksi ja uusin omalla kustannuksella keittiön kaapistot. Sisustus halvalla, mutta viihtyisästi. Tyyli pääosin mustavalkoinen, väriläiskinä punainen matto keittiössä ja värikkäät sisustustyynyt ja verhot.
Millaisessa asunnossa Sinä tällä hetkellä asut, oletko tyytyväinen vai kaipaatko muutosta? Millainen olisi unelmien kotisi?
Kommentit (3)
Asun uudessa omakotitalossa kaupungin lähiössä. Haluaisin asua samassa talossa niin, että se sijaitsisi yhtä hyvällä etäisyydellä kaupungista ja palveluista, mutta että se olisi järven rannalla ja naapurit olisi kaukana.
Olen 57v , asun omassa kaksikerroksisessa rivarineliössä. Rakennettu 1985. Remontti on menossa, tosin kylpyhuoneiden ja sauna remontit saavat vielä odottaa, koska visioni niistä ei ole ihan vielä valmis. Saina+kylpyhuone osasta haluan savusaunahenkisen, sellaisen, jossa maahisetkin voivat käydä kylpemässä. Pienemmästä kylpyhuoneestani haluan sellaisen, joka voisi olla Aurinkokuninkaan palatsista: punaista, kultaa ja ehdottomasti kristallikruunu kattoon. Keittiöremontin tekisin heti, jos vain Suomesta löytysi sellaisia keittiökalusteita, jotka kelpaisivat mulle. Toistaiseksi olen tuunannut vanhat kalusteet mieleisikseni.
Jokainen huone toteuttaa täysin erilaista teemaa. Valkoista pintaa ei kodistani juurikaan löydy paitsi olohuoneen ja yhden makuuhuoneen katosta. Kotini on jokaisen asuntovälittäjän painajainen, mutta mulle täydellinen.
Kerrostaloyksiössä asun, haluaisin asua jokseenkin näin
https://i.pinimg.com/originals/08/27/42/082742aebf6faa0ffaca7788a251695…