Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasku google drive kautta - voiko olla virus?

Vierailija
31.07.2019 |

Sain kummallisen laskun sähköpostiin joka pitäisi avata. Voisiko olla virus? 🙄 Lähettäjänä suomalainen nimi, mutta en kyllä tiedä mikä tuo lasku voi olla 🤔

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli työsähköpostiin myös. Poistin saman tien

Vierailija
2/4 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin aikaa mun piti pohtia hyvää ratkaisua, nyt luulen että keksin. Älä avaa sitä laskua sun kotikoneella koska sittenhän se virus korruptoi sen. Etsi jostain tietokone jolla ei ole sulle mitään arvoa. Siis kirjaston tai Kelan tai työpaikan tietokone. Sillä voit sitten huoletta avata kaikki epäilyttävät laskut ja tiedostot, eihän se mitään haittaa jos sinne viruksia päätyy :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ettei ole virus. Voihan se olla huijauslasku. Siis joku yrittää huijata sut maksamaan sille rahaa, vaikka et todellakaan ole siltä mitään ostanut.

Vierailija
4/4 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkin aikaa mun piti pohtia hyvää ratkaisua, nyt luulen että keksin. Älä avaa sitä laskua sun kotikoneella koska sittenhän se virus korruptoi sen. Etsi jostain tietokone jolla ei ole sulle mitään arvoa. Siis kirjaston tai Kelan tai työpaikan tietokone. Sillä voit sitten huoletta avata kaikki epäilyttävät laskut ja tiedostot, eihän se mitään haittaa jos sinne viruksia päätyy :)

Sinä se et sitten paljon ajattele muiden läppäteitä.

Eikö se virus tulisi sähköpostiohjelmaan ja sitä e-mailia käytäen omalle konellekin jossakin vaiheessa. Vai meinaatko käydä aina tästä lähtien käyttämässä sähköpostia muiden koneella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän