Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä se ns normaali parisuhde ja avioliitto tuntuu?

Vierailija
31.07.2019 |

Kääntäkää veistä haavassa ja kertokaa, itse en enää muista ja en usko sitä enää koskaan kokevanikaan, on täysin lyöty ja toivoton olo, kaikki on niin rumaa eikä läheisyyttäkään ole yhtään, 2kk lomaa takana eikä yhtä ainoata halausta edes vaihdettu, muusta puhumattakaan (seksiä ed kerran 7/17).
Töihin palaaminen pelottaa, jaksanko enää sielläkään olla ikäänkuin kotona kaikki olisi ok, osallistua muiden huumoriin ja läppään ja olettamuksiin vaikkapa siitä miten "sinä sentään saat säännöllisesti" yms. Hohhoijaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseestä.  Velvollisuudesta ja rakkaudesta lapsia kohtaan tässä kituutellaan. Uskon, että hyvin iso osa tekee myös niin, joten olet jo ns. normaalissa suhteessa. Silloin tällöin et kestä ja hukutat aivosi viinaa, jotta voisit hetkeksi vapautua ahdistuksesta - mikä tietysti on huono vaihtoehto. T: Mies.

Vierailija
2/10 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole se viinakaan apukeinona, en alkkiksen tyttärenä koe sitä itselleni sopivaksi keinoksi paeta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä tuntuu? Miehen kanssa säännöllisesti seksiä, flirttiä keskellä arkea. Mies huomioi ja hoitaa lapsia kun huomaa minun väsyvän. Tuemme ja autamme toisiamme. Kaikesta voidaan puhua, emme hylkää toisiamme vaikka toinen olisikin kiukkuinen ja väsynyt. Saa olla rennosti oma itsensä. Vaan ei tällaista suhdetta ole helppo löytää, yksi ero ja toinen avioero takana. Sitten löytyi sopiva ja oikea ihminen rinnalle... En vaihtaisi päivääkään yhteiselämästämme pois.

Vierailija
4/10 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten takia ei kannata olla onnettomassa liitossa. Lapset aistii ongelmat kuitenkin ja vielä pahempi oppivat esimerkin mihin pitää parisuhteessa tyytyä...

Miksi ihmiset kituvat, toinen ei edes 2 kuukauteen halaa... onko se hieno omakotitalo ja muut pinnalliset hienoudet sen kitumisen arvoisia.

Vierailija
5/10 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä tuntuu nyt avioeron jälkeen :D Tai no, erosta jo n.10 vuotta mutta päivääkään en ole katunut. Osasin lähtee kuolleesta liitosta missä oli enää hyvin vähän läheisyyttä, lämpöä, seksiä jne. Nyt sitä on sen jälkeen ollut runsain mitoin, kiva miesystävä on ja paljon seksiä mutta yhteen en aio enää muuttaa, en pilaa hyvää suhdetta sillä että se paska arki taas alkais :) Nyt nautin elosta ja olosta!  Suosittelen! 

Vierailija
6/10 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse halannut puolisoasi? Oletko itse antanut hänelle läheisyyttä ja antanut hänen tuntea olevansa tärkeä? Oletko puhunut tilanteesta ja siitä miten pahalta se tuntuu?

Vierailija
7/10 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä hyvä olo parisuhteesta ja avioliitosta tulee vasta avioeron jälkeen.

Vierailija
8/10 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvalliselta, mukavalta ja joskus tylsältäkin kun pitkä suhde kyseessä. Halauksia ja pusuja vaihdetaan päivittäin, seksiä 1-2krt viikossa. Onhan se mukavaa kun kotona on aina juttukaveri.

Vierailija
9/10 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä ja luonnolliselta tuntuu. Reilu 10 v aviossa oltu ja edelleen rakkautta riittää. Kahdenkeskistä aikaa ei paljon ole, kun lapset on koulu/leikki-ikäisiä ja molemmat olemme vuorotyössä.

Vierailija
10/10 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halailua, pussailua ja koskettelua päivittäin, seksiä viikottain vaihteleva määrä. Hyvää, yhteistä huumoria, yhteistä tekemistä ja juttelemista. Olen löytänyt hyvän miehen, oikein kultakimpaleen. Yhteistä taivalta takana yli 20 vuotta. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi