Millaiset ihmiset käyttävät Fjällräven -reppua?
Kommentit (16)
Mä oon 39-vuotias nainen ja mulla on kaksi Fjällrävenin Kånken-reppua. Toinen on 20 vuotta vanha ja vähän rikkinäinen, sitä käytän tallilla. Toinen on tummansininen valkoisilla remmeillä ja sitä käytän muissa menoissa, myös retkeillessä. Haluatko tietää, millaisia mielikuvia mulla on itsestäni?
Kånken-hullu on taas päästetty palstalle. Kauan hän olikin hoidossa.
Ne joille trendit on tärkeämpää kuin repun ergonomisuus.
Ihmiset, jotka eivät jaksa kåyttää kuukauusitolkulla aikaa hyväksyttävän repun etsimiseen, vaan ostavst sellaisen, minkä helpolla löytää.
Ihmiset jotka haluavat kivannäköisen repun. Siinä suositussa mallissa ei ole niin mukavat olkaimet että itse ostaisin. Minulla oli lapsena vaaleanvihreä Kånken.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok mutta ootko kattonu simpsonit sarjasta jakson himo läski homer :D siinä esiintyy koko simpsonit perhe eli myös bart simpsons homer poika fanit saavat nauraa ja naurattaahan se tietty myös vaikka homerin läski kuteet ja muut :D kannattaa kattoo nopee
Mee välillä ottamaan lääkkeet.
Minä haluaisin tietää mikä on ap:n mielenvikaisuuden diagnoosi ja miten hän perustelee tyhjänpäiväistä fiksaatiotaan reppuihin.
Kaikenlaiset ilmeisesti, reppua on valmistettu jo useampi miljoona.
Minuun jollain lailla vetosi se, että sain hankittua hiljattain itselleni hyvin samantapaisen repun kuin aiempi reppuni, jota ehdin käyttää yli 30 vuotta. - Voisin käyttää periaatteessa vieläkin, mutta sen vetoketju pitäisi uusia. - Täytynee kysyä suutarilta mitä sen uusiminen maksaisi. - Toki sen ulkoasu n jo "vähän" poljetun näköinen mutta, mitä sitten. Uutta ostaessani aattelin kyllä, että heitän vanhan roskiin mutta aloin aatella, että voisiko vanhasta repust duunta jotain. Ideoita?
Parempi väki, köyhillä ei ole varaa.
Vierailija kirjoitti:
Kånken-hullu on taas päästetty palstalle. Kauan hän olikin hoidossa.
Joo, on se merkkiä sentään vaihtanut :D
Tahdottomat pelokkaat luuserit. Kuolleet kalat jotka menevät virran mukana.