KAUHEAN KYLMÄ!
Ulkona 13 astetta! Kämpässä jäätävän kylmä! HYRRRRRRRRRR!!!!
*kaivaa villasukat*
Miksi Suomen kesä on näin jäätävä?
Kommentit (20)
Ihanaa! Kävin pitkästä aikaa aamulenkillä, kun on näin hyvät ilmat! Kyllä nyt kelpaa <3
Ihan virkistävää välillä, kun on viileää. Kyllä se kesän lämpö sieltä taas palaa. "Asiantuntijat" nyt messuavat hellehelveteistä ja kylmäkurimuksista joka toinen päivä - ja suurin piirtein siihen tahtiinhan tuo sääkin välillä vaihtelee ennustuksista piittaamatta.
Lähden ostamaan tänään bensalla kulkevan auton, jonka päästöt ovat vähintään 300 g/km. Ei tässä jääkaapissa voi olla jos ei anna omaa panostaan ilman lämmittämiseen.
Missä asteissa kasvimaa kannattaa peittää harsolla? Enyä avomaatomaatit?
Totta. Onko lämpöallergisilla nyt hyvä mieli? Onko?
Turhan kylmä on kyllä, uimavedet alkaa jäähtyä äkkiä. Mökillä pitää jo laittaa tulet, että saa mökin lämpimäksi.
Ihan sairasta, tämä kylmä tulee jäämereltä kesään ei kyllä kuulu mitkään +15 kelit 😕
Vierailija kirjoitti:
Turhan kylmä on kyllä, uimavedet alkaa jäähtyä äkkiä. Mökillä pitää jo laittaa tulet, että saa mökin lämpimäksi.
Ei mulla ainakaan sisätilat ole kylmenneet.
Lämmintä +19, ihan riittävä. Lämmöt laitetaan päälle vasta pakkasten alettua.
Voi jestas. Juurihan oli pitkään helteitä, tällaista vaihtelevaa Suomen kesän kuuluukin olla. Loppuviikosta on pari yli 20 asteen päivää, muut pyörii siellä 15-20 välillä. Ihan tavallisia elokuun päiviä siis. Luulen kyllä, että yksi pidempi lämpöaalto vielä saadaan. Tuskin tosin hellelukemia senyään.
Eilen tarkeni kun laittoi farkut t-paidan ja takin. Nyt piti lisätä pitkähihainen paita ja silti oli kylmä. Näköjään tuli jo syksy.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin rakastan tätä. Yöllä oli kaikki ikkunat auki ja parvekkeen ovi. Ihanaa kun sai laittaa aamulla villasukat jalkaan <3
Ihanan raikas +12 aamusää. Oli hyvä käydä kävelyllä koiran kanssa. Pääsee iltapäivälläkin lapsi ulos leikkimään, kun auringonpaisteessa ei ole +40.
Vierailija kirjoitti:
On!!!
Meillä asunnon sisälämpötila edelleen 28 astetta, vaikka ikkunat ollu yöllä auki. Ulkona ihanan viileetä, nyt saa hengitettyä. Ei ole 30+ helteet mulle sopivia.
Meillä on täällä porvoossa +22 ja poutaa.
Ihanko oikeasti vielä joku suomalainen ihmettelee, että täällä pojoisella pallonpuolikkaalla,napapiirin läheisyydessä, jossa se Suomi sijaitsee, on lyhyt kesä ? Me emme sijaitse keski-euroopassa, vaan pohjoisessa.
Vierailija kirjoitti:
Ihanan raikas +12 aamusää. Oli hyvä käydä kävelyllä koiran kanssa. Pääsee iltapäivälläkin lapsi ulos leikkimään, kun auringonpaisteessa ei ole +40.
Ei ole ollut +40. On vanhemman laiskuudesta kiinni jos lapsi ei pääse pihalle. Laumasieluidet hysteerikot ovat toki asia erikseen.
Kohta on taas pitkä talvi ja kylmästä nauttivat ovat onnellisia. Itse en ole vielä oppinut talvesta nauttimaan mutta olenkin vasta 48 vuotta nuori.
Laita ap pitkähihainen päälle. Vaatekerroksia on helppo lisätä, mutta helteessä ei saa enää vaatekerroksia pois.
Ulkona 9, sisällä 20.
Kohta ulos puuhommiin, kyllä siellä lämmin tulee. Kylmä on vasta pakkasella.