Blair witch project
Miten se päättyi? Tyttärellä oli juuri kiireellistä asiaa jäi loppu näkemättä. Siihen asti näin, kun löysivät sen talon...
Kommentit (9)
Ärsyttää ku sitä noitaa ei koskaan näkyny. No, olihan se kyl ihan kuumottava leffa.
Onko se 2-3 vuotta sitten tullut jatko-osa katsomisen arvoinen?
Vierailija kirjoitti:
No näin kauhufanina sanoisin että ihan kohtalaisen viihdyttävä mutta se ykkösosan tunnelma ja hienovaraisuus puuttuu kyllä täysin ja kaikki on vedetty melko överiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No näin kauhufanina sanoisin että ihan kohtalaisen viihdyttävä mutta se ykkösosan tunnelma ja hienovaraisuus puuttuu kyllä täysin ja kaikki on vedetty melko överiksi.
Mä en kauhufanina näe mitään kehumisen arvoista blair witch projecktissa. Rupesi hyvin nopeasti ärsyttämään se käsivaralta kuvaaminen. Surkea tekele mun mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää ku sitä noitaa ei koskaan näkyny. No, olihan se kyl ihan kuumottava leffa.
Mä varmaan näin väärin, ja paremmin katsoneet ja tietävät voivat korjata luulotteluni, jos tosiaan näin väärin, mutta eilen kun katsoin, niin ihan kuin siinä aivan lopussa, kun se kamera on tippunut maahan, näkyisi joku epämääräinen hahmo. En pysty sanomaan, oliko se joku niistä nuorista, se noita vai ihan mun oma näköharha / tulkinta. Olen katsonut Blair witchin parikin kertaa, mutta aiemmin en ole tuommoista "huomannut".
Vierailija kirjoitti:
2-3- vuotta sitten... :D Book of Shadows - Blair Witch 2 ilmestyi vuonna 2000. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2-3- vuotta sitten... :D Book of Shadows - Blair Witch 2 ilmestyi vuonna 2000. ;)
Joo, mutta sen lisäksi on se vuonna 2016 tullut jatko-osa, joka on jatko Projectille, eli jättää sen vuonna 2000 tulleen leffan tapahtumat huomiotta.
Kaikki kuoli.
Seisoivat sen talon nurkissa lopuksi kaikki.