Ovatko kaikki olleet tänään jo pirteitä helteiden päätyttyä?
Itsellä tuntui, että oli vielä vähän vetämätön. Töiden jälkeen piti ottaa vielä päivälepo.
Kommentit (19)
Kyllä auttoi, ihana päivä kun jaksoi puuhastella pihallakin, grillata, vaan istuskella ja ruokakin taas maistui!
Täällä ainakin on kylmä, eikä ulos ole kärsinyt mennä. Lämpöä vain 15 astetta ja kauhea tuuli. Helteillä lapsi oli uimassa omassa altaassa ja me aikuiset pelasimme sulkapalloa, jalkapalloa, grillasimme, puuhastelimme puutarhassa jne!
Ei menty ulos laisinkaan kun oli niin kylmä
Ihan poikki. Eilen viileni ilma, mutta asunto oli vielä kuuma vaikka kaikki lävet yölläkin auki. Oli tosi nihkeä nukkua. Toivottavasti nyt olisi viileämpi kämppä yöllä.
Tänään oli vielä helle, mutta kyllä on oltu paljon pirteämpi. Nyt vasta alkaa viiletä niin että sen huomaakin.
Ei, olin jossain ihmeen koomassa koko päivän. Ja eilen kun sää alkoi viiletä ja raikas tuuli kävi ikkunoista, tuli ihan järjettömän huono olo. Etova suorastaan.
Tänään on "kooman" lisäksi ollut ihmeen hiki, kun helteillä se kuivui iholta heti, mutta nyt jää pintaan nihkeilemään. Olen ihan aromipesä ;D
Ulkona oli just ihanaa t-paidalla (17 astetta), mutta kotona yhä 28 tuuletuksesta huolimatta. Tuntui karmealta tulla sisälle.
Päinvastoin, mä käyn aurinkoenergialla, tänään tarkeni nippanappa bikineissä pihalla. Kauhulla odotan kylmiä kelejä.
Nää betonibunkkeri kerrostalot varaavat tuota lämpöä pitkäksi aikaa, että kotona on hellettä ulkona ei.
Vasta sitten, kun asunto on viilennyt. Vielä on kuuma!
Kyllä on helpottanut ja olen laittanut ruokaa, siivonnut, ulkoillut, jne.
Vierailija kirjoitti:
Ei menty ulos laisinkaan kun oli niin kylmä
Miten ihmeessä pärjäät talvella?
Mulla on ihan pönttö sekaisin. Kun sää muuttui nukuin huonosti rnkä oikein piristynyt koko päivänä. Päikkäritkin oli pakko nukkua. Inhoan matalapainetta, aina sama juttu:( En jaksanut tehdä edes kunnon ruokaa.
Kaikki hellepäivät olin kuin duracell pupu!
Kyllä! Nyt on hyvä ja saa vielä tästäkin viiletä minun puolesta.
Sain kivam flunssam, joten olo on karmea.
Vierailija kirjoitti:
Ulkona oli just ihanaa t-paidalla (17 astetta), mutta kotona yhä 28 tuuletuksesta huolimatta. Tuntui karmealta tulla sisälle.
28 myös, koko kämppä.
Helteellä oli energiaa urheilla, puuhailla kasvimaalla ja pyöräillä pitkiä lenkkejä. Nyt +12 ja uuvuttaa.
Loman jälkeen ensimmäisenä päivänä ei ole pirteä, olipa sitten käristyskupoli tai kuristuskylmyys. Eiköhän huomenna helpota, onpa sää mitä hyväänsä.
Melko väsy.
Nyt yritän jo unta saada vähitellen, viime yö jäi tyngäksi.