Mun tuli kauhea ikävä mun exää
Erottiin puoli vuotta sitten, enkä ole viime aikoina juurikaan ajatellut häntä. Nyt iski kauhea ikävä. Tahtoisin vain mennä ja halata häntä.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Johtuu vain siitä että olet yksinäinen. Haikailet exän perään koska kuvittelet ettei kukaan muu voisi korvata häntä. Todellisuudessa monikin voisi, mutta sinun täytyy itse tehdä jotain löytääksesi halittavan.
Mulla olisi kyllä ottajia, mutta mulla ei ole aikaa parisuhteelle vaan olen omistanut elämäni nyt vain työlle ja tietokonepeleille. Nyt tuli kauhea ikävä.
Mieti, onko sulla aidosti ikävä juuri sitä ihmistä vai ikävä sitä, että ylipäänsä on parisuhde ja joku, jonka kainaloon käpertyä? Veikkaan jälkimmäistä. Aika kuultaa muistot ja juuri nyt muistat ne hyvät hetket, et sitä, miksi erositte.
Vierailija kirjoitti:
Mieti, onko sulla aidosti ikävä juuri sitä ihmistä vai ikävä sitä, että ylipäänsä on parisuhde ja joku, jonka kainaloon käpertyä? Veikkaan jälkimmäistä. Aika kuultaa muistot ja juuri nyt muistat ne hyvät hetket, et sitä, miksi erositte.
No voihan se sitäkin olla, että pääsisin vain jonkun kainaloon. Mutta en ole huolinut ketään jonka kainaloon pääsisin.
Olen lukenut jostain, että ihminen rakastuu vain kolme kertaa elämässään. Jotkut varmaan laskee rakastuvansa enemmän. Itselläni on käynyt vain pari kertaa niin, että olen kunnolla rakastunut. Nämä on tapahtuneet ensi silmäyksellä ja kestänyt vuosia. Mutta ihan niin ei siis välttämättä ole, että kaipaa vaan jotakuta. Seuraavan rakastetun löytymiseen voi mennä vuosia. Laastarit voi auttaa moniakin, mutta kaikista ei ole kevytsuhteisiin.
Sori jos masennan :/
Ei se ole ikävää vaan kesäkiimaa!
Nää hommat pitää vaan tietää.
Johtuu vain siitä että olet yksinäinen. Haikailet exän perään koska kuvittelet ettei kukaan muu voisi korvata häntä. Todellisuudessa monikin voisi, mutta sinun täytyy itse tehdä jotain löytääksesi halittavan.