Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko väärin deittailla miestä pääosin huomattavan - khmhm- vuoksi?

Vierailija
28.07.2019 |

En oo lupaillut mitään vakavaa (oon vasta eronnut, en kaipaa uutta) enkä usko, et mieskään kaipaa. Pitäiskö tää viel selventää ihan suoraan? Se vaan kuulostaa niin tylyltä ja tyhmältä.

Meil ei oo muuten paljonkaan yhteistä, pelkkä kemia. Mut vaikka muuta sanotaan, mun kokemuksen mukaan miehet jää vakisäädöissä kovin helposti roikkumaan vaikka aluksi olisivat kuinka vaikeesti tavoiteltavia tahansa. Tyyppi myös edustaa kaikkea sitä, mistä oon luvannut opetella suhteissani eroon. Nää on mun varaukset.

Toisaalta sit kaipaan sutinaa, ja, noh... Oon sen verran nyt hienotunteinen etten viitti kavereille hehkuttaa, mut holy **, täähän on kuin siihen tehty.

Mitä mieltä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
2/19 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kerta, kun kuulen jonkun haluavan seurustella lähinnä toisen osapuolen huomattavan yskimisen vuoksi.

Vierailija
4/19 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on khmhm?

Vierailija
5/19 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on mun ukon makkarasta kyse nii voit pitää omanasi

Vierailija
6/19 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tykkää jännämiehistä isolla varustuksella.

Vierailija
7/19 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sillä on merkitystä, kunhan et lupaile mitään.

Vierailija
8/19 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tykkää jännämiehistä isolla varustuksella.

Joskus aikoinaan viel olisin protestoinut, mut nyt on pakko sanoo, et näköjään!

Mut on niinkin, et heihin naiset harvoin rakastuu.

-ap

Vierailija
9/19 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin itse panosuhdetta isolla varustetun kanssa ja kerron sen ihan suoraan. Ihan ok. Toi on totta että alkavat äkkiä ripustautua, vaikka muuta lupaavat. Nauti elämästäsi!

Vierailija
10/19 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun..hmm laajan tutkimuksen perusteella koolla ei ole väliä. Vaan parasta se on ollut ihan keskiverron kanssa.

Että ehkä teillä kuitenkin on mukana muutakin.

Vierailija
11/19 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väärin. Olen itsekin tehnyt niin. Ja sori miehet, koolla on väliä. Se on vaan joku onneton kollektiivinen vale, ettei olisi. Suojellaan miesparkojen itsetuntoa, ettei se nyt kokonaan lerpahtaisi.

Vierailija
12/19 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. N50+

Vierailija
13/19 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole väärin. Olen itsekin tehnyt niin. Ja sori miehet, koolla on väliä. Se on vaan joku onneton kollektiivinen vale, ettei olisi. Suojellaan miesparkojen itsetuntoa, ettei se nyt kokonaan lerpahtaisi.

60 miestä kokeiltu, koolla ei ole väliä.

Vierailija
14/19 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko väärin deitata naista vain isojen tissien ja tiukan p****n takia?

Vierailija
15/19 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka samalla linjalla niin ei tarvitse feikata orgasmeja sitten jonkun resurssimiehen kanssa.

Vierailija
16/19 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja siksi miehet haluavat mahdollisimman kokemattoman naisen, ettei vertailukohtaa olisi. Äijäparat!

Vierailija
17/19 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko väärin deitata naista vain isojen tissien ja tiukan p****n takia?

Pullahan on hyvää ja varsinkin, jos pitko on osattu letittää tiukan nätisti!

Vierailija
18/19 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa, et koon merkitys on pitkälti kiinni myös preferensseistä, satun olemaan aika yhdyntäkeskeinen, joten koolla ja kestolla on enempi merkitystä. Useimmat naiset kai tykkäävät enemmän siitä muusta, ja silloinhan ei niin väliä ookaan.

Samalla pieni idealisti sisälläni huutaa, et mies joka treffailisi naisia vain esim. rintavarustuksen vuoksi olis yleisessä mielipiteessä hieman kyseenalainen, täähän on ihan vastaava? Miks olis enemmän ok?

Mut sama tuo, kyllä munkin kuulemat kohteliaisuudet hältä on olleet aika sillä linjalla, ei niinkään lajia "oot niin hieno sielu", eli nautitaan nyt vaan :D!

Vierailija
19/19 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika lailla se on kiinni myös naisen omasta koosta. Noin kolmasosaa naisista karkeasti ottaen ei edes voi tyydyttää normaalikokoisella varustuksella vaan se on liian pieni isoon värkkiin  :P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi