Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te pöheikön omaavat! Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
28.05.2006 |

Itse olen 24v ja aina ajellut itseni. Ja karvat lähtivä kasvamaan vasta 18 vuotiaana. Ja tämä ei ole PROVO!

Tiedän oman ikäisiäni paljon joilla ei ole luonnollista karvoitusta. Äidilläni on. Uin paljon, ja kyllä sen uimalassa olen huomannut että suurin osa ketkä ei aja on jo hieman vanhempia.

Pyörtäkää vastaukseni!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eipä tuota alapäätä ole muut katselleetkaan kuin oma ukko-rukka =)

Vierailija
2/8 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakee armoo!

Juu, alapääkarvoitus on ja pysyy siellä missä sen kuuluukin. Sillä on hyvät naiset ihan tarkoituskin sillä karvoituksella, eihän sitä muuten siellä olisi!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niiden karvojen? Voisitteko ajatella edes saksilla leikkavanne niitä lyhyemmäksi?

Vierailija
4/8 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se pöheikkö on ollut aina (muutamaa lyhytaikaista poikkeusta lukuun ottamatta).

Vierailija
5/8 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei luonnollinen saa olla ni sit saa olla.. sen verran kyllä siistin ettei housuista tule ulos..

Vierailija
6/8 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uimahallissa ihmisten värkkejä..?? Mä en edes huomaa siellä, että millainen värkki/pöheikkö kelläkin on, ei ole koskaan tullut mieleenkään kiinnittä huomiota, enkä tosiaan edes KEHTAISI katsella (kyllä ne sun tiirailusi kohteet huomaavat vaivaantuneina, vaikka kuinka vaivihkaa yrittäisit katsoa).

Ihmetyttää, että MIKSI ketään naista kiinnostaa ja vaivaa jonkun toisen naisen tuhero...

Vierailija
7/8 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja karvat alkoi kasvamaan jo 12 vuotiaana.

Siis ihan oikeastikko tarkkailet uimahallisssa toisten karvoituksia? Olet pervo!

Vierailija
8/8 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn itsekin 3-4 kertaa viikossa uimassa eikä todellakaan tulisi mieleen lähteä muiden naisten karvoituksia tutkimaan... Kovin pitää asia kiinnostaa, että pystyy oikein analysoimaan minkä ikäisillä on ns. pöheikkö ja minkäikäisillä mahdollisesti ei. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi