Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pissaatko paljuun salaa?

Vierailija
28.07.2019 |

Siinä muiden kanssa rupatellessa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, en todellakaan pissaisi. En edes mene mihinkään paljuihin, ällöttää ajatuskin, että ihmiset lilluu samassa vedessä paskasin perseinen.

Vierailija
2/12 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kuseskelijatrolli taas vauhdissa. Sairaita tuollaiset ihmiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, en todellakaan pissaisi. En edes mene mihinkään paljuihin, ällöttää ajatuskin, että ihmiset lilluu samassa vedessä paskasin perseinen.

Sanos muuta! Siinä istutaan ringissä ja reisille leviää muiden persepaskat, hyi.

Vierailija
4/12 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja väännän kanssa hirveet ripuli paskat, otan vettä suuhun ja kurlaan ja purskuttelen ja syljen ne vieruskaverin naamalle ja nauran räkäsesti päälle!!!! 1111

Vierailija
5/12 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan kotona, mutta vieraissa kyllä. Noloa myöntää mutta kiihottaa ajatus naapurin vaimosta kylpemässä minun kusessa.

Vierailija
6/12 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon kaarella kusen näyttävästi paljuun. Vielä joku ilta teen sankariteon ja ripuloin frendin parvekkeelta joka on kuudennessa kerroksessa. Hyvällä tuulella se leviäis komeesti.

Vierailija
7/12 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pissaa mutta järjestän muille ilmaisen poreallaskokemuksen ja se on meistä kaikista niin hauskaa.

Vierailija
8/12 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun niin että kaikki näkee. Olen huomannut, että se efekti on jotenkin parempi.

Vierailija
9/12 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ollut paljussa, enkä mene. Ällöttää kaikki paskaperseihmiset jotka siellä lilluu ja jos vielä joutuis jonku kusiveteen istumaan. Omaa paljua vois harkita, jos ei ikinä päästäis siihen vieraita. Tosin, ei kiinnosta kyllä yhtään tuo paljuilu, että se siitä.

Vierailija
10/12 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ja jos joku kehtaa moista tunnustaa niin paljastan kaikille heti.

Vierailija
11/12 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan kotona, mutta vieraissa kyllä. Noloa myöntää mutta kiihottaa ajatus naapurin vaimosta kylpemässä minun kusessa.

Mua kiihottaa naapurin vaimo ihan muista syistä. M44

Vierailija
12/12 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus annan mennä. Ei sitä kukaan kuitenkaan huomaa. Sitäpaitsi siinä vedessä on puhdistusainetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi