Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomi24 treffit kokemuksia?

Vierailija
28.07.2019 |

Laitoin profiilin tuonne sivustolle, kun kyllästyin Tinderin ulkonäkökeskeisyyteen. Kirjoitin kolmelle kivan oloiselle miehelle, joista yhdellä oli profiilissaan kuva. Parin viestin jälkeen edettiin kuvien vaihtoon ja oman kuvani lähettämisen jälkeen yksikään miehistä ei enää vastannut. Ja nämä oli ihan tavallisen näköisiä miehiä. Mulle toisen ulkonäkö ei ole parisuhteessa tärkein asia, joten olin aika ihmeissäni tästä. Ehkä palaan takaisin Tinderiin?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä ne kaikki hullut löytyy.

Vierailija
2/16 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24 on ollut hirvein nettideittailupalvelu, jota olen käyttänyt. Todella huonoja kokemuksia eikä muistaakseni yhtään hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

S24 treffit on kyllä timanttista viihdettä, löytyy kaikenlaisia paloittelusur maajan näköisiä paidattomia miehiä vakava ilme naamallaan. Ei näin, pojat.

Vierailija
4/16 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule pois sieltä, et saa kuin huonoja kokemuksia.

Vierailija
5/16 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

S24 on setämiesten, mt-potilaiden ja syrjäytyneiden kansoittama.

Vierailija
6/16 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tapasin nykyisen aviomieheni suomi24sessa 😁

Kymmenettä vuotta yhdessä 👌

Vierailija
7/16 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S24 on setämiesten, mt-potilaiden ja syrjäytyneiden kansoittama.

Sieltä setämies ja täältä mt-potilas. Täydellistä.

Vierailija
8/16 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tapasin nykyisen aviomieheni suomi24sessa 😁

Kymmenettä vuotta yhdessä 👌

10 vuotta sitten oli 10 vuotta sitten. Ajat muuttuvat.

Vierailija
9/16 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder ei ole minun paikka ja S24 treffit

on ainut toinen ilmainen joten siksi käytän. Harvassa kyllä on kivat ja normaalin oloiset miehet siellä. Nyt tosin on löytynyt ihan kiva tyyppi jonka kanssa juttelen.

Vierailija
10/16 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyviä kokemuksia.

Nuorena tapasin sen kautta pari kivaa miestä, ja vaikka kumpikaan homma ei edennyt seurusteluksi, jäi hyvä fiilis.

Nyt aikuisiällä tapasin sen kautta pelkästään kiinnostavia miehiä (siis onhan siellä niitä älykääpiöitä mutta ne on kyllä äärettömän helppo seuloa pois), joista yhden kanssa olen nyt kihloissa ja seurustellut 2,5 vuotta.

Suurin osa siellä on aika kauheita tapauksia, mutta kun sinne ilmestyy kirjoitustaitoinen, normaalin näköinen ja hyvillä arvoilla varustettu mies, hän ei siellä todellakaan kauaa joudu treffi-ilmoitustaan pitämään. Hyviä miehiä lähtee kuitenkin säännöllisesti kiertoon, joten kannattaa olla valppaana :)

Vierailija
11/16 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sieltä helmiä löytyy. Sitä paremmin erottuu joukosta itse asiassa.

Vierailija
12/16 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista kun näyttää naiset kuvittelevan ettei heissä ikinä ole mitään vikoja. 

Mt-ongelmaisistakin suurin osa on kuitenkin naisia. 

Vierailija
13/16 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten taso on todella huono siellä. Itse löysin ihanan, fiksun ja kunnollisen miehen Pannarista talvella.

Vierailija
14/16 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista kun näyttää naiset kuvittelevan ettei heissä ikinä ole mitään vikoja. 

Mt-ongelmaisistakin suurin osa on kuitenkin naisia. 

Minä en ikinä huolisi ns. täydellistä miestä, joka kuvittelee, että täyttä elämää voi elää ilman minkäänlaisia vaikeuksia. Se ei tarkoita, että minulla olisi kasapäin ongelmia, vaan että ymmärrån ongelmien ja kriisien olevan ihan normaalia elämää. Ja ymmärrän, ettei aina toisen ulkonäkö syystä tai toisesta nappaa, mutta kolme kertaa peräkkäin sama juttu. Ap

Vierailija
15/16 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hyviä kokemuksia.

Nuorena tapasin sen kautta pari kivaa miestä, ja vaikka kumpikaan homma ei edennyt seurusteluksi, jäi hyvä fiilis.

Nyt aikuisiällä tapasin sen kautta pelkästään kiinnostavia miehiä (siis onhan siellä niitä älykääpiöitä mutta ne on kyllä äärettömän helppo seuloa pois), joista yhden kanssa olen nyt kihloissa ja seurustellut 2,5 vuotta.

Suurin osa siellä on aika kauheita tapauksia, mutta kun sinne ilmestyy kirjoitustaitoinen, normaalin näköinen ja hyvillä arvoilla varustettu mies, hän ei siellä todellakaan kauaa joudu treffi-ilmoitustaan pitämään. Hyviä miehiä lähtee kuitenkin säännöllisesti kiertoon, joten kannattaa olla valppaana :)

"kirjoitustaitoinen, normaalin näköinen ja hyvillä arvoilla varustettu mies" voi todellakin joutua pitämään ilmotustaan ihan rauhassa tuolla: Oman kokemuksenin mukaan naiset ovat hämmästyttävän passiivisia.

Vierailija
16/16 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi huono kokemus on noin 10-15 vuoden takaa. S24 vois olla ainoastaan hyvä naiselle, jos osaat oikein tarkkaan etsiä sieltä ja et odota liikoja. Miehenä en suosittelis omien kokemusten pohjalta kenellekkään edes koittamaan.