Jos olisit sairas ja lihava nainen
Suostuisitko miehen kanssa kaverisuhteeseen? Jos et muitakaan miehiä saisi.
Kommentit (16)
Laihduttaisin, lopettaisin valittamisen js kehittäisin itsetuntoa
Mitä tarkoittaa kaverisuhteeseen suostuminen?
Olen molempia. En suostuisi. Aviopuolisoni on sen verran mustasukkainen.
Olen molempia. Olen naimisissa. Miespuoleiset kaverit on jees.
Olen sairas ja lihava nainen, mutta en ihan ymmärrä kysymystä. En ottaisi kaverisuhdetta sen tilalla, että en saisi halumaani miestä.
Olen molempia, suostuisin jos mies olisi mielestäni kiinnostava ja viihtyisin hänen seurassaan. Tylsimyksiä en jaksa.
Vaikeata se on tälläisenä, 160kg painavana, ms-tautia sairastavana, rumana naisena, miettiä parisuhdetta. Kuka minut huolisi?
Ryhtyisit kaverisuhteeseen toiveena jotakin muuta? Ei onnistu. Miksi korostat lihavuutta ja sairautta? Provo? Jos ihminen rakastuu oikeasti, ei ole merkitystä millään muulla kuin sillä korvaamattomalla sielulla, jota persoonaksi kutsutaan. Elä ja lopeta liika analysointi. Se mikä tapahtuu, tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vaikeata se on tälläisenä, 160kg painavana, ms-tautia sairastavana, rumana naisena, miettiä parisuhdetta. Kuka minut huolisi?
Hyvä ihminen, kuulostat masentuneelta, eikä silloin pysty näkemään/ uskomaan mihinkään hyvään elämässä. Ehkä asiat eivät mene juuri kuten haluat, mutta opettele poimimaan ne pienetkin hyvät asiat elämässä ja opettele vaihtamaan halujesi perspektiiviä. Joskus elämä saattaa yllättää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa kaverisuhteeseen suostuminen?
Sitä että avioliitossa ei olisi ollut pitkään aikaan seksiä. Oltaisiin kaverit ja hoidettaisiin perhe yhdessä
Kävisin Tanskassa ja valittaisin palstalle koko matkan.
Onpa omituinen kysymys. Entä jos olenkin laiha ja sairas? Minultako ei kysytä?
Tervettä kaverisuhdetta jossa jeesitään tasapuolisesti, mikä ettei.
Tahtoo vaan näillä lokkipojilla olla vuorovaikutus hukassa. Hyödynnetään kivaa ihmistä yksipuolisesti. Jokaisen naisen, olkoon minkälainen tahansa, pitäisi nähdä suhteen laatu ja sanoa loppu slut niille häiskille.
Vierailija kirjoitti:
Tervettä kaverisuhdetta jossa jeesitään tasapuolisesti, mikä ettei.
Tahtoo vaan näillä lokkipojilla olla vuorovaikutus hukassa. Hyödynnetään kivaa ihmistä yksipuolisesti. Jokaisen naisen, olkoon minkälainen tahansa, pitäisi nähdä suhteen laatu ja sanoa loppu slut niille häiskille.
Tuntuu vaan että kaikilla on liitoissaan seksiä. Ehkä niin ei ole.
?